در حال بارگذاری ...

عملیاتی شدن بالگردهای کشور با نظام مدیریت آموزش و بهره‌وری شرکت هلی‌کوپتری ایران

در هر صورت امروزه با مدیریت متعهدانه کاپیتان قیاسی ، شرکت هلی‌کوپتری ایران توانست کار خود را در این حوزه روبه‌راه کند و خوشبختانه تاکنون هم اقدامات و فعالیت‌های مهم و با اهمیتی در این عرصه انجام شده است . باید یک نگاه ارزشمند و ظرفیت ساز در این حوزه انجام شود و خوشبختانه از ابتدای شروع فعالیت ایشان ، تاکنون اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی از عملیاتی شدن بالگردهای کشور با نظام مدیریت آموزش و بهره‌وری شرکت هلی‌کوپتری ایران (ساخا) خبر داد و عنوان کرد که با حمایت‌های لازم توانستیم فعالیت‌های این شرکت را گسترش دهیم .

اسلامی گفت : پیش‌ازاین حوزه هواپیمایی و هلی‌کوپتر سازی کشور شرایط خوبی را نداشتند . شرکت هلی‌کوپتری ایران هم به عنوان یک شرکت خدمات هلی‌کوپتر ، نتوانسته بود به‌درستی رشد و نمو داشته باشد؛ اما اکنون به پیشرفت و خدمات مطلوبی دست یافته است‌ . با حمایت‌های لازم توانستیم فعالیت‌های این شرکت را گسترش دهیم تا قلمرو فعالیت‌های آن رشد و نمو یابند .

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : در هر صورت امروزه با مدیریت متعهدانه کاپیتان قیاسی ، شرکت هلی‌کوپتری ایران توانست کار خود را در این حوزه روبه‌راه کند و خوشبختانه تاکنون هم اقدامات و فعالیت‌های مهم و با اهمیتی در این عرصه انجام شده است . باید یک نگاه ارزشمند و ظرفیت ساز در این حوزه انجام شود و خوشبختانه از ابتدای شروع فعالیت ایشان ، تاکنون اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شده است .

اسلامی گفت : شرکت خدمات هلی‌کوپتری با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت‌های خود توانسته کلکسیونی از بالگردهای مختلف را اورهال کند و آن‌ها را مجدداً از نو بازسازی و نوسازی نماید . در این حوزه هلی‌کوپترهای مناسبی وجود دارد و با فعالیت‌های مؤثری که انجام شده ، خوشبختانه تاکنون فعالیت‌‌ و مؤثری در این حوزه روی داده است و تعهداتی هم که باید وجود داشته باشد ، انجام شده است . با یک نظام آموزش و مدیریت بهره‌وری ، شرکت خدماتی هلی‌کوپتر سازی توانسته با صلاحیت این بالگردها را عملیاتی نگه دارد .

اسلامی بیان کرد : بنیاد تعاون ناجا تعهد دارد که با اعتماد به مدیریت و کارمندان ، این شرکت را همچنان در مسیر توسعه هدایت کند و خوشبختانه هم با اعطای مجوزهای لازم فعالیت‌ها برای توسعه و اورهال ها هم صادر شده است که همین موضوع باعث شده از ابعاد مختلف کار متعهدانه انجام شود . تمامی این فعالیت‌ها با تکیه بر دانش داخلی انجام شده و ما کشوری هستیم که مملو از استعداد هستیم و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود .

وی عنوان کرد : اوایل دهه ۷۰ جمعی از متخصصان و دانشجویان در حوزه هوایی طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعلام کردند که اگر به آن‌ها میدان داده شود ، می‌توانند تمامی اجزای هلی‌کوپتر را در داخل کشور تولید کنند که در همان زمان حضرت آقا در قالب این نامه اعلام کردند که حمایت‌های لازم از این افراد صورت گیرد و خدمات لازم داده شود تا این کار را انجام دهند ، حتی اگر منجر به ساخت هلی‌کوپتر هم نشود . اگر در آن دوره کاهلی صورت نمی‌گرفت ، ما می‌توانستیم تمامی اجزای هلی‌کوپتر را با استفاده از توان داخلی بسازیم ؛ اما کسانی هم بودند که در این زمینه نقش مدیریتی ضعیفی داشتند و رفتار آن‌ها هم بی‌تأثیر نبود .

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : امروز اگر این باور و ظرفیت و توانایی ایجاد شود، با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح و کارآمد می‌توانیم به مرحله اجرایی و کارآمدی در صنعت هوایی برسیم . اگر کاهلی نبود ، همه اجزای هلی‌کوپتر در کشور ساخته می‌شد ؛ اما مشکل ما مدیرانی بودند که باورهایشان به صفر نزدیک بود . امروز این ظرفیت و باور وجود دارد و ایران یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های هلی‌کوپتری دنیاست که می‌تواند به بازیگر مطرحی در صنعت هلی‌کوپتری تبدیل شود .




مطالب مرتبط

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

|

نظرات کاربران