در حال بارگذاری ...
  • تزریق منابع مالی جدید برای اجرای قطعه سوم آزادراه ارومیه - تبریز

    طرح احداث آزادراه ارومیه - تبریز به طول ١۵١ کیلومتر در شش قطعه اجرا می‌شود که اتمام آن نقش برجسته‌ای در توسعه ارتباطات بین‌المللی و گسترش زیرساخت‌های حمل‌ونقل در پایانه مرزی سرو ایفا می‌کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان مجلس ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از قطعه سوم آزادراه ارومیه به تبریز بازدید و مقرر شد که منابع جدید مالی به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال برای این طرح تأمین شود .

    علی نیکزاد در این بازدید بر تسریع در احداث قطعه سوم این طرح راهسازی تأکید و از مشارکت سرمایه‌گذاران جدید و تأمین منابع مالی برای تکمیل تونل‌های این بخش از آزادراه ارومیه - تبریز خبر داد .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این بازدید گفت : قطعه سوم آزادراه ارومیه - تبریز شامل حدفاصل روستای سرای تا ابتدای روگذر شهید کلانتری است که دو تونل با پیشرفت اجرایی ٣١ درصد اجرا می‌شود . مسافت مرکز استان و آذربایجان‌شرقی با تکمیل این قطعه ، ١٧ کیلومتر کاهش می‌یابد .

    حمزه‌لو ادامه داد : طرح احداث آزادراه ارومیه - تبریز به طول ١۵١ کیلومتر در شش قطعه اجرا می‌شود که اتمام آن نقش برجسته‌ای در توسعه ارتباطات بین‌المللی و گسترش زیرساخت‌های حمل‌ونقل در پایانه مرزی سرو ایفا می‌کند .




    نظرات کاربران