در حال بارگذاری ...
  • صدور بیش از ۱۰۵ هزار بارنامه در ملایر طی ۱۰ ماهه سال جاری

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از صدور ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ فقره بارنامه در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد .

    سید اسماعیل صفوی زاده اظهار داشت : میزان تناژ بار حمل شده در این مدت یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بوده است .

    وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵ مورد برگه اضافه تناژ صادر شده است ، افزود : صدور ۱۳۳ مورد کارت هوشمند ، صدور ۴۶۳ مورد برگه پروانه عبور و صدور ۷۸۶۱ مورد برگه معاینه فنی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل اداره راهداری ملایر به شمار می‌رود .

    رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر به جابه جائی ۲۱۹ هزار و ۲۳۰ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سال جاری به همت ناوگان حمل و نقل شهرستان در قالب ۲۳ هزار و ۳۶ مورد سفر اشاره کرد و درباره سند اشتغال راهداری شهرستان ، یادآور شد : در مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ، سهیمه اشتغال این اداره در سال ۹۹ تعداد ۱۵ نفر بوده است .

    این مسئول با بیان اینکه در سال‌جاری تاکنون برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد و در سامانه مربوطه ثبت شده است ، ابراز داشت : هدف‌گذاری ما این است که تا پایان سال برای ۶۰ نفر اشتغالزایی کنیم .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر ۱۲ هزار و ۶۷ وانت بار و ۱۶۲ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند ، همچنین تاسیس و ثبت یک شرکت حمل و نقل تخصصی وانت بار و تاسیس ۴ شرکت وانت بار دیگر در استان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است .

    |

    استان گلستان ، اولین استان کشور است که توانسته با پایش استراتژی های دو بخش حمل و نقل و راهداری ، سند جامع و توسعه حمل و نقل را تنظیم و تدوین کند . برای ارتقا جایگاه برنامه ریزی استان در بخش حمل و نقل حدود ۴۰ جلسه تخصصی با همراهی بخش های خصوصی و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار ...

    |

    ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

    |

    در این عملیات ها ، بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان ، لایروبی و بازگشایی و همچنین ، راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند .

    |

    بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

    |

    نظرات کاربران