در حال بارگذاری ...
  • انفجار مهیب در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان

    از تجار درخواست می کنیم تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله صادراتی ممانعت کنند ، از پرسنل گمرک نیز خواسته شده تا از محل آتش سوزی فاصله بگیرند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دقایقی پیش ، انفجار مهیبی در نقطه صفر مرزی به سمت گمرک اسلام قلعه در خاک افغانستان به وقوع پیوست .

    سیدروح اله لطیفی ، سخنگوی گمرک اظهار داشت : حدود ساعت 12:30 دقیقه ، تانکر گازی در گمرک اسلام قلعه ، افغانستان منفجر شد .

    وی افزود: از تلفات اداره کل گمرک دوغارون خراسان رضوی برای بازگشت کامیون ها و دور شدن از خطرات احتمالی برای محموله ها مسیرهای ورودی را باز گذاشته است .

    لطیفی توضیح داد : کامیون های حامل گاز و سوخت برای  ترک از محل در حال هدایت هستند و سایر کامیون ها نیز در پاسگاه 17 شهریور که بیش از پنج کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد مستقر خواهند شد . گمرک از هلال احمر و سایر نهادهای امدادی و امنیتی برای مهار آتش و انجام اقدامات ضروری و ارسال بالگرد ، پیگیری هایی داشته است که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات پیش آمده مرتفع شود .

    لطیفی در پایان تاکید کرد : از تجار درخواست می کنیم تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله صادراتی ممانعت کنند ، از پرسنل گمرک نیز  خواسته شده تا از محل آتش سوزی فاصله بگیرند .

    از تلفات این حادثه خبری در دست نیست .




    نظرات کاربران