در حال بارگذاری ...
  • مطالب مرتبط

    ما ناگزیریم از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه خطوط ریلی و آزادراه‌ها استفاده کنیم و در مورد راه آهن اردبیل – پارس‌آباد نیز آمادگی داریم با مشارکت با بخش خصوصی احداث این خط ریلی را انجام دهیم .

    |

    سیلوهای بخش خصوصی با ۴۱ درصد ، انبارهای مسقف دولتی با ۲۰ درصد و انبارهای مسقف بخش خصوصی با ۱۲ درصد بیشترین حجم کالاهای دپو شده را به خود اختصاص دادند .

    |

    اتصال به کریدورهای ترانزیتی و تحقق ترانزیت کالا از کشور در کنار اتصال این کریدورها به بنادر کشور و اتصال بنادر ایران به ریل به منظور جابجایی هرچه بیشتر و بهتر کالا ، می تواند شرایط بهتری را برای اقتصاد ایران به ارمغان آورد . تحول ، توسعه و برنامه های بهینه سازی بنادر کشور بر ...

    |

    اتصال کریدور شمال - جنوب به بنادر شمالی و جنوبی ایران می تواند تاثیر شگرفی در ترانزیت کالا از کشور داشته باشد و باعث می شود ایران به خط ترانزیتی بین المللی متصل شده و درآمد هنگفتی از این مسیر به دست آورد .

    |

    اگر مسیرهای دائمی و آینده دار به بنادر کشور متصل شوند به طور حتم باید زیرساخت های مناسب حمل و نقل اعم از جاده ای و ریلی نیز به وجود آیند و در کنار آن بستر سازی مناسب حوزه بندری و دریایی که با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی همراه خواهد بود رقم می خورد ، بنابراین عبور و ترانزیت کالا ...

    |

    نظرات کاربران