در حال بارگذاری ...

افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه راهداری در استان اصفهان

رتبه استان اصفهان در اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود ، اما در چندساله اخیر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب استان اصفهان به رده استان های نخست کشور در این عرصه رسیده ایم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروژه روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه - دلیجان ، راه های روستایی سه ، کلهرود ، مراوند ، میدان اذان ، نصب پل عابر پیاده بزرگراه آزادگان ، روشنایی اتوبان معلم و پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت در محور آزادگان به بهره برداری رسید .

حجت اله غلامی در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان شاهین شهر سفر کرد و در جریان سفر خود ۱۰ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان را افتتاح کرد .

وی در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد : با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم . دشمنان ایران گمان می کردند با افزایش فشارها و تحریم ها توان کار و فعالیت را از دولت خواهند گرفت اما خوشبختانه با پشتکار و همت بخش دولتی و خصوصی و برنامه ریزی مناسب، پروژه های مهم و بزرگی در استان به سرانجام رسید .

معاون استانداری اصفهان همچنین ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر انجام شده برای ارتقا ایمنی تردد کاربران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت : رتبه استان اصفهان در اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود ، اما در چندساله اخیر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب استان اصفهان به رده استان های نخست کشور در این عرصه رسیده ایم .

وی به نقش مجتمع های خدماتی رفاهی در ایمنی راه ها و رفاه کاربران جاده ها و اقدامات مناسب استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: با افزایش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ، ضمن افزایش ایمنی راهها احتمال بروز تصادفات رانندگی کاهش می یابد .

در این مراسم پروژه روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه - دلیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ، پروژه روکش آسفالت حفاظتی راه های روستایی سه ، کلهرود ، مراوند ، میدان اذان به طول ۴۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال ، پروژه نصب پل عابر پیاده بزرگراه آزادگان مقابل گلدیس ورودی شهرک با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و روشنایی اتوبان معلم به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد ریال  و پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت در محور آزادگان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .




مطالب مرتبط

مجتمع های خدماتی رفاهی نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه ها دارند و تا پایان سال جاری نیز ۹ مجتمع در طول محورهای استان به بهره برداری خواهند رسید .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هریس از احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ریزی آن در سال ۱۴۰۲ خبر داد ...

|

تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

|

نظرات کاربران