در حال بارگذاری ...

بهره برداری از ۱۰ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر

در راستای ارتقا ایمنی تردد کاربران مناطق مسکونی حاشیه جاده های برون شهری ، عملیات جانمایی و احداث پل های عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه امروز شاهد نصب پل گلدیس با اعتباری بر ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان هستیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت : به مناسبت دهه فجر از ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر و میمه بهره برداری شد .

مهدی خضری در آئین افتتاح متمرکز پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین شهر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد ، اظهار کرد : یکی از مهمترین و پرترافیک ترین محورهای استان در شهرستان شاهین شهر و میمه واقع شده است . لذا ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها در این محور و تعریف و اجرای پروژه هایی برای نیل به این اهداف در اولویت اقدامات اداره کل قرار دارد .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به بهره برداری از ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان شاهین شهر و میمه گفت : با بهره برداری از این مجتمع جدید تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در استان اصفهان به ۵۱ مجتمع  میرسد .

خضری با بیان اینکه اصفهان رتبه اول در تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بهره برداری شده را به خود اختصاص داده است ، اضافه کرد : در راستای ارتقا ایمنی تردد کاربران مناطق مسکونی حاشیه جاده های برون شهری ، عملیات جانمایی و احداث پل های عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه امروز شاهد نصب پل گلدیس با اعتباری بر ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان هستیم .

وی همچنین به اهمیت نگهداری راههای اصلی و فرعی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد : امروز با تلاش و پشتکار شبانه روزی شاهد بهره برداری از روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه - دلیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ، روکش آسفالت حفاظتی راه های روستایی سه ، کلهرود ، مراوند ، میدان اذان به طول ۴۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال و روشنایی اتوبان معلم به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد ریال هستیم .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت : مجتمع خدماتی رفاهی هشت بهشت از دیگر پروژه هایی است که در محور آزادگان با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و  حمایت بلاعوض سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص احداث راه دسترسی و تهیه و نصب تابلوهای پیش آگاهی در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید .




مطالب مرتبط

بیس و روکش آسفالت پایانه برکت (فاز ۲) ، بهسازی و روکش آسفالت محوطه پایانه مرزی و پایانه برکت و روکش آسفالت راه‌های شهرستان هلیلان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در ایام مبارک دهه فجر است . ترمیم پل روستاهای "دوهارون"(منطقه بولی) ‌و "عالی‌آباد" و سه دهنه پل مجاور ، میکروسرفیسینگ و ...

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهسازی ۳ هزار کیلومتر روکش آسفالت راه های استان تا پایان ۱۴۰۳ خبر داد ...

|

تاکنون مبلغ دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از کل اعتبارات تخصیص یافته هزینه شده‌ است .

|

نظرات کاربران