در حال بارگذاری ...
  • معرفی مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن

    به دلیل وجود محدودیت‌ در مسیر‌های دسترسی به فرودگاه ، مسافران باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که یک ساعت پیش از پرواز ، برای انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن‌ماه مطابق برنامه از پیش تعیین‌شده انجام می‌شود و مسافران برای حضور به موقع در فرودگاه و انجام فرایند پرواز ، حتماً از مسیر‌های تعیین شده استفاده کنند و یک ساعت پیش از پرواز در ترمینال های مرتبط در مهرآباد حاضر شوند .

    ابراهیم مرادی ، عضو هیات مدیره و راهبر این فرودگاه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی ، با اعلام مطلب فوق گفت : مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن ماه و همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی خودوریی و موتوری این روز بزرگ که در سال جاری مطابق با دستورالعمل های کرونا جایگزین راهپیمایی هر ساله شده است می‌توانند از مسیر‌های در نظر گرفته ‌شده استفاده کنند .

    وی ادامه داد : مسافران می‌توانند از بزرگراه ستاری به سمت جنوب ، وارد بزرگراه شهید لشکری و در ادامه از سه راهی فرودگاه ، وارد خیابان فرودگاه مهرآباد شوند .

    عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود : برای خروج مسافران فرودگاه نیز خیابان معراج در دسترس است و مسافران می‌توانند از آن خیایان به جنوب میدان آزادی ، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران - کرج وهمچنین از دور برگردان مقابل خیابان آپادانا مجدد به ستاری  دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند .

    مرادی گفت : به دلیل وجود محدودیت‌ در مسیر‌های دسترسی به فرودگاه ، مسافران باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که یک ساعت پیش از پرواز ، برای انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت پروژه در فرودگاه مهرآباد به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و ...

    |

    نظرات کاربران