در حال بارگذاری ...

چهارخطه سازی کل محور رامهرمز به بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰

چهارخطه کردن محور رامهرمز به رامشیر و ماهشهر ، ردیف اعتباری ملی این محور نیز مصوب شده و در قانون قرارگرفته و تقویت اعتباری آن هم در حال انجام است که بزودی عملیات اجرایی آن در قالب طرح ملی آغاز خواهد شد . 

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ره و شهرسازی گفت : تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان ۴ خطه خواهد شد .

خیراله خادمی در بازدید از محور موصلاتی خوزستان به سمت استان فارس در رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در این سفر محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به ترانزیتی بودن محور رامهرمز به بهبهان که استان خوزستان را به استان‌های فارس ، اصفهان ، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وصل می‌کند ، در اولویت کاری قرار دارد . با توجه به اشباح شدن ظرفیت فعلی این محور چهارخطه کردن آن ضرورت دارد و از همین روی چند پروژه راهسازی در این محور مواصلاتی در دست اقدام است . 

خادمی افزود : کل محور اهواز به رامهرمز ، بهبهان به سمت استان فارس و شیراز ۵۵۰ کیلومتر است که ۴ خطه کردن این محور در ۳ خط اجرایی در حال انجام است . 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ابراز امیدواری کردم که تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان چهارخطه شود . چهارخطه کردن محور رامهرمز به رامشیر و ماهشهر ، ردیف اعتباری ملی این محور نیز مصوب شده و در قانون قرارگرفته و تقویت اعتباری آن هم در حال انجام است که بزودی عملیات اجرایی آن در قالب طرح ملی آغاز خواهد شد . 

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت : محور رامهرمز به میداوود و باغملک نیز یک طرح ملی است که با ایجاد طرح جدید از رامهرمز تا دشت دنا حدود ۶۰ درصد اجرایی شده و با تغییر پیمانکار بزودی ادامه عملیات آن نیز آغاز خواهد شد .

خیراله خادمی ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، در سفری یکروزه به خوزستان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونت عمرانی استانداری و نماینده مردم رامهرمز و رامشیر از پروژه‌های راهسازی استان بازدید کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست ما در حوزه پروژه‌های حمل و نقلی بهره‌برداری از ۹۵ درصد پیشرفت و تکمیل پروژه ...

|

         

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هم‌اینک ۱۰ پروژه راهسازی مهم به طول حدود ۱۸۰ کیلومتر در ...

|

آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

|

خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های راهسازی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد .

|

نظرات کاربران