در حال بارگذاری ...

یکپارچه‌سازی کارت بلیت قطارهای حومه‌ای ، مترو و اتوبوس‌های بی‌ آر تی

به زودی با همکاری شهرداری تهران ، کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای ، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد و بدین ترتیب مسافران قطارهای حومه‌ای نیز به راحتی در داخل شهر ادامه سفر خواهند داد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار کرد که با همکاری شهرداری تهران ، کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای ، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد .

سعید رسولی ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های راه‌آهن در دهه فجر که در مورخ ۱۹ بهمن در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه اتصال مترو تهران به ایستگاه راه‌آهن تهران، اظهار کرد: در گذشته سیاست اشتباهی در ساخت ایستگاه‌های راه آهن در کشور دنبال می‌شد که طی آن ایستگاه‌های راه‌آهن به بیرون از شهرها انتقال داده می‌شدند .

وی گفت: اکنون تلاش کرده‌ایم تا برای ایستگاه‌های راه آهن رشت و همدان ، محلی در داخل شهر در نظر گرفته شود تا ایستگاه‌هایی که خارج شهر ساخته شده‌اند به داخل شهر منتقل شوند .

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه اتصال پایانه مترو به ایستگاه راه‌آهن در دستور کار شرکت راه‌آهن قرار گرفته است ، افزود : نخستین آن امروز در ایستگاه راه‌آهن تهران بود که گالری ساخته شد و اتصال ایستگاه مترو به سکوهای ایستگاه راه آهن برقرار شد تا سفر یکپارچه برای مسافران محقق شود . در شهر ری نیز اتصال راه‌آهن به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال اجرا است و در مشهد نیز به دنبال چنین اتصالی هستیم .

وی تصریح کرد : به زودی با همکاری شهرداری تهران ، کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای ، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد و بدین ترتیب مسافران قطارهای حومه‌ای نیز به راحتی در داخل شهر ادامه سفر خواهند داد .




مطالب مرتبط

مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

|

از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه این بود که حدود یک سوم از ۲۷ هزار واگن باری در سیر با شیر بسته و بدون ترمز حرکت می‌کرد که امروز بعد از ده‌ها سال و با بررسی ۶ ماهه و با یک اقدام انقلابی ، در آبان و آذر حدود ۸ هزار واگن مجهز به سیستم ترمز شدند و هیچ قطاری با واگن باری بدون ...

|

تا کنون بیش از ۸۲ کیلومتر از محور ریلی بافق به کرمان بازسازی شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطارهای مسافری در محدوده استحفاظی این اداره کل ، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه‌ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف است و این مهم با تلاش همکاران خدوم ...

|

نظرات کاربران