در حال بارگذاری ...
  • از سرگیری اجرای پروژه توسعه فرودگاه خرم آباد در دهه فجر

    اعتبار ادامه این پروژه از محل منابع شرکت فرودگاه ها تامین شده و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص ، مابقی عملیات اجرایی باند و سطوح پروازی و جاده حفاظتی طی چهار ماه تکمیل می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد از ادامه اجرای پروژه توسعه این فرودگاه در دهه فجر و افتتاح آن تا چهار ماه دیگر خبر داد .

    علی کاملی با اعلام این خبر گفت : این پروژه بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طی چند سال گذشته با هدف ارتقای ایمنی و استانداردهای فرودگاه و نیز بسترسازی جهت برقراری پروازهای حج و نشست و برخاست هواپیماها با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی شروع شد . این پروژه باید بر اساس قرارداد در مدت دو سال به بهره برداری برسد ولی به علت مشکلات مالی و مطالبات پیمانکار عملیات اجرایی آن متوقف شد .

    وی گفت : در اولین گام با هماهنگی استاندار و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پرداخت مطالبات پیمانکار از محل منابع استانی/ملی در دستور کار قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت ماده ۵ ماده واحده قانون بودجه کشور از طریق تهاتر تسویه شد . در گام دوم نیز با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و مساعدت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مقدمات انتقال و واگذاری ادامه قرارداد به شرکت فرودگاه‌ها انجام شد .

    کاملی ادامه داد : اعتبار ادامه این پروژه از محل منابع شرکت فرودگاه ها تامین شده و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص ، مابقی عملیات اجرایی باند و سطوح پروازی و جاده حفاظتی طی چهار ماه تکمیل می شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در نشست خبری آغاز عملیات نوروز ۱۴۰۳ گفت : روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵۸۸۰ مترمربع با اعتبار ۲۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها برای پذیرش همزمان ۶۰۰ مسافر آماده بهره‌برداری است . همچنین بهسازی دیوار حفاظتی و معابر ورودی ترمینال و درب آهنی با اعتبار ۹۰۰۰ میلیارد ریال و ...

    |

    از حدود ۴ سال پیش متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بخش مخابرات و الکترونیک تلاش شبانه‌روزی کردند و با ساخت داخلی این قطعات‌ و رفع کسری تجهیزات ، توانستند این رادار را از نظر فنی تکمیل و سپس نصب و راه‌اندازی کنند .‌

    |

    راه آهن جزو معدود پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری در این قضیه نداریم . در مراکز تمام شهرستان‌های بیرجند ، نهبندان ، سربیشه و قاین که در مسیر این خط ریلی قرار دارند ، احداث ایستگاه مسافربری پیش‌بینی شده و حدود ۳۸ ایستگاه خدماتی در طول خط داریم که همزمان ساخته خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران