در حال بارگذاری ...
  • استفاده از آسفالت سرد کیسه‌ای برای اولین بار در جاده‌ های آذربایجان ‌غربی

    آسفالت سرد کیسه ای ، آسفالت اصلاح شده‌ آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت : برای اولین بار آسفالت سرد کیسه‌ای در محورهای اصلی آذربایجان غربی مورد استفاده قرار می گیرد .

    ارسلان شکری با بیان اینکه آسفالت سرد کیسه‌ای خریداری شده و برای اولین بار در محورهای شریانی استان مورد استفاده قرار می گیرد ، اظهار داشت : برای اولین بار آسفالت سرد کیسه‌ای در محورهای اصلی آذربایجان غربی مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از این محصول راه حلی دائمی ، به صرفه و فوری برای تعمیر خرابی‌های انواع روسازی‌های آسفالتی و بتنی با عملکردی فوق‌العاده و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات خاص در تمام فصول است . 

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : این آسفالت قابل استفاده در هر زمان ، مکان و دارای امکان ایجاد سطحی یکپارچه با انواع روسازی‌ها و عملکرد بالا همانند آسفالت گرم است . آسفالت سرد کیسه ای ، آسفالت اصلاح شده‌ آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

    وی اضافه کرد : این اداره کل نسبت به تامین بالغ بر ۲۰۰ تن آسفالت سرد کیسه ای برای عملیات لکه گیری در راه‌های شریانی استان اقدام کرده است . این تعداد بر حسب نیاز به ادارات شهرستانی ارسال خواهد شد تا در فصول سرد نسبت به لکه گیری محورهای شریانی در مرحله اول استفاده شود و برای سایر راه‌های استان نیز در صورت تامین مجدد بر حسب اولویت استفاده خواهد شد .

    شکری اظهار داشت : در ۹ ماه سال جاری نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان صورت می گیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تایباد از یکهزار و ۹۶۰ متر مربع لکه گیری راه های حوزه استحفاظی با استفاده از ...

    |

    در برنامه امسال پیش‌بینی شد که ۱۳۶۲ دستگاه پل بزرگ و ۱۹۵۳ پل کوچک تعمیر ، بازسازی و یا احداث شوند که در مدت ۹ ماهه امسال ۸۵۸ دستگاه پل بزرگ و ۱۵۶۴ دستگاه پل کوچک تعمیر ، بازسازی و احداث شد .

    |

    بیشترین تردد بین استانی در روز ۲۴ فروردین و همزمان با موج بازگشت تعطیلات عید سعید فطر با تردد ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۳ وسیله نقلیه ثبت شده است . همچنین کمترین میزان تردد روزانه وسایل نقلیه با یک میلیون و ۹۲۵ هزار و ۷۴۹ تردد، مربوط به روز ۱۹ فروردین بوده است .

    |

    در این تفاهم‌نامه مشترک همکاری ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به اعلام ظرفیت‌های همکاری مشترک در قالب مطالعه ، احداث ، نگهداری و داده‌برداری راه‌های روستایی کشور و اولویت‌های موجود در قالب بسته‌های مشارکتی به بسیج متعهد شده است .

    |

    از اهم اهداف اجرایی این طرح می‌توان به ارتقا سطح سرویس ، افزایش ضریب ایمنی تردد در این محور روستایی ، افزایش رضایتمندی اهالی روستا و دسترسی به محور نیک‌پی ماه‌نشان اشاره کرد .

    |

    نظرات کاربران