در حال بارگذاری ...

استفاده از آسفالت سرد کیسه‌ای برای اولین بار در جاده‌ های آذربایجان ‌غربی

آسفالت سرد کیسه ای ، آسفالت اصلاح شده‌ آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت : برای اولین بار آسفالت سرد کیسه‌ای در محورهای اصلی آذربایجان غربی مورد استفاده قرار می گیرد .

ارسلان شکری با بیان اینکه آسفالت سرد کیسه‌ای خریداری شده و برای اولین بار در محورهای شریانی استان مورد استفاده قرار می گیرد ، اظهار داشت : برای اولین بار آسفالت سرد کیسه‌ای در محورهای اصلی آذربایجان غربی مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از این محصول راه حلی دائمی ، به صرفه و فوری برای تعمیر خرابی‌های انواع روسازی‌های آسفالتی و بتنی با عملکردی فوق‌العاده و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات خاص در تمام فصول است . 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : این آسفالت قابل استفاده در هر زمان ، مکان و دارای امکان ایجاد سطحی یکپارچه با انواع روسازی‌ها و عملکرد بالا همانند آسفالت گرم است . آسفالت سرد کیسه ای ، آسفالت اصلاح شده‌ آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

وی اضافه کرد : این اداره کل نسبت به تامین بالغ بر ۲۰۰ تن آسفالت سرد کیسه ای برای عملیات لکه گیری در راه‌های شریانی استان اقدام کرده است . این تعداد بر حسب نیاز به ادارات شهرستانی ارسال خواهد شد تا در فصول سرد نسبت به لکه گیری محورهای شریانی در مرحله اول استفاده شود و برای سایر راه‌های استان نیز در صورت تامین مجدد بر حسب اولویت استفاده خواهد شد .

شکری اظهار داشت : در ۹ ماه سال جاری نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان صورت می گیرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تایباد از یکهزار و ۹۶۰ متر مربع لکه گیری راه های حوزه استحفاظی با استفاده از ...

|

در برنامه امسال پیش‌بینی شد که ۱۳۶۲ دستگاه پل بزرگ و ۱۹۵۳ پل کوچک تعمیر ، بازسازی و یا احداث شوند که در مدت ۹ ماهه امسال ۸۵۸ دستگاه پل بزرگ و ۱۵۶۴ دستگاه پل کوچک تعمیر ، بازسازی و احداث شد .

|

وجود سه کریدور مهم کشوری در استان ، اماکن تاریخی ، تفریحی ، فرهنگی ، تولید محصولات کشاورزی ، معدنی و … موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم نموده است و با توجه به رشد افزایش جمعیت در شهرها سرمایه‌گذاری فوق العاده‌ای را در زمینه احداث تاسیسات و ارائه خدمات ...

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

نظرات کاربران