در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر همکاری ارگان های مختلف در برطرف کردن مشکلات فرودگاه یاسوج

    موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در بین استان های بزرگ یک نقطه قوت است و باید از این ظرفیت برای توسعه رونق گردشگری استان استفاده کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از فرودگاه یاسوج بر ضرورت همکاری ارگان های مختلف در برطرف کردن موانع پروازی و مشکلات فرودگاه تاکید کرد .

    در این بازدید عنایت انصاری فرد ، مدیر فرودگاه با تشریح موانع و مشکلات فرودگاه، وجود زندان در انتهای باند ۳۱ که ۸۹۰ متر از باند فرودگاه یاسوج را غیر عملیاتی کرده است ، به عنوان مهمترین مشکل عنوان کرد .

    کیومرث حاجی زاده ، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه فرودگاه پیشانی و نماد هر شهر است ، عنوان کرد : به طور قطع عملکرد مدیران و مجموعه مدیریت شهری در این حوزه نمود پیدا می کند .

    وی با تاکید بر اینکه اهمیت فرودگاه یاسوج کمتر از  فرودگاه های استان های بزرگ و همجوار نیست ، عنوان کرد : موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در بین استان های بزرگ یک نقطه قوت است و باید از این ظرفیت برای توسعه رونق گردشگری استان استفاده کرد .

    حاجی زاده با بیان اینکه فرودگاه یاسوج نسبت به بسیاری از فرودگاه های کشور وضعیت مطلوب تری دارد ، ضمن تاکید بر حذف بخشی نگری گفت : همکاری بین بخشی موجب موفقیت و تسریع در امور می شود و در برطرف کردن مشکلات فرودگاه به طور قطع تمام  دستگاه های مورد نظر همکاری لازم را خواهند داشت .

    وی تاکید کرد که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به جمع آوری گاردریل ها برای ساماندهی بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را انجام داده و گزارش آن را در هفته های آینده ارایه می کند .

    حاجی زاده با بیان اینکه نقش فرودگاه بر توسعه فعالیت های اقتصادی ، صنعتی و گردشگری شهر بسیار مهم است ، عنوان کرد : انتظار می رود شهرداری نسبت به بهسازی و ساماندهی فضای سبز و بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را انجام دهد .

    وی گفت : افزایش و تثبیت پروازها جزو مهم ترین خواسته های مردم است و باید زمینه توسعه خطوط پروازی جدید نیز فراهم شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان مازندران در دیدار با فرماندار شهرستان نوشهر خواستار همراهی مسئولان شهرستان در جلوگیری از ایجاد ...

    |

    نظرات کاربران