در حال بارگذاری ...
  • اجرای عملیات تسطیح و رگلاژ ۹۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی شهرستان‌ سراوان

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان گفت : ۹۳۵ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی شهرستان‌های سراوان ، سیب و سوران و مهرستان در سال جاری به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه و افزایش ایمنی مسافران توسط نیروهای این اکیپ موج تراشی ، تسطیح و رگلاژ شد .

    احمد بارک‌زهی با بیان اینکه راهداران تمام توان و تجهیزات خود را جهت ایمن سازی و بهسازی جاده های منطقه بکار گرفته‌اند تا ایمنی در مسیرها ارتقاء و تصادفات کاهش یابد ، اظهار داشت : نیروهای این اکیپ در سال جاری علاوه بر موج تراشی ، تسطیح و رگلاژ محورها اقدام به اجرای عملیات روکش آسفالت افزون بر ۷۲ کیلومتر از راه‌ها و لکه‌گیری و درزگیری ۱۵ هزار و ۸۸۰ متر مربع از مسیرهای تحت پوشش کردند .

    وی لایروبی دهانه پل و مرمت ابنیه فنی به تعداد ۳۱۰ دستگاه ، ترمیم دریواسیون دهانه پل‌ها ، لایروبی ، پاکسازی قنوها ، ابنیه فنی به حجم سه هزار و ۶۰۰ متر مکعب را از دیگر اقدامات اکیپ راهداری رسالت در سال جاری عنوان کرد .

    سرپرست اکیپ راهداری رسالت سراوان گفت : همچنین از دیگر اقدامات این اکیپ در سال جاری می‌توان به بازسازی و راه اندازی ۲۲ دستگاه ماشین آلات راهداری ، بازگشایی ۲ محور و اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری در قالب اجرای فوگسیل – رگلاژی و سیلکت ۷۳ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش، ترمیم، لکه‌گیری و خط کشی محورها و همچنین تعمیر و آماده‌سازی ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

    |

    ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هریس از احداث ۳۵ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ریزی آن در سال ۱۴۰۲ خبر داد ...

    |

    تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

    |

    از جمله اقدامات مهم که هم اکنون در حال اجرا است ، شامل بهسازی و روکش آسفالت ، خط‌کشی ، شانه سازی ، رفع نقاط پرتصادف ، نصب نیوجرسی ، نصب سیستم روشنایی ، آزادسازی حریم ، بروز رسانی تابلو و علائم ، تعدیل شیب شیروانی ، پاک‌سازی و ساخت پارکینگ‌های جاده‌ای ، تکمیل و بهره برداری از ...

    |

    نظرات کاربران