در حال بارگذاری ...

تردد در محور الیگودرز - شول آباد جریان دارد

در حال حاضر تردد در محور الیگودرز - شول آباد جریان دارد اما با توجه به کولاک شدید در این محور به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ ، لباس گرم و پتو همراه داشته باشند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : گردنه گله باوش در محور الیگودرز - شول آباد پس از یک روز تلاش راهداران برفروبی شد و در حال حاضر تردد در محور جریان دارد .

عباس شرفی اظهار داشت : با توجه به بارش سنگین برف در شامگاه یکم و بامداد دوم بهمن ماه تعدادی از محورهای روستایی در شهرستان الیگودرز با کندی تردد مواجه شدند . یکی از این محورها مسیر الیگودرز به شول آباد بود که با تلاش شبانه روزی راهداران در کمتر از یک روز برفروبی شد .

شرفی افزود : در حال حاضر تردد در محور الیگودرز - شول آباد جریان دارد اما با توجه به کولاک شدید در این محور به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ ، لباس گرم و پتو همراه داشته باشند .

وی گفت : در برف و کولاک شامگاه یکم بهمن یک نفر راننده خودروی پراید از ساکنان منطقه شول آباد که بدون تجهیزات ایمنی چندین ساعت در گردنه گله بادوش گرفتار شده بود ، با کمک راهداران الیگودرز نجات یافت . رانندگان در فصل زمستان با پرهیز از سفرهای غیرضروری ، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه در حفظ سلامتی خود و دیگران دقت بیشتری داشته باشند .




مطالب مرتبط

در اثر بارندگی های اخیر شاهد خسارت در محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان های سراوان ، گلشن ، سیب و سوران مهرستان و بخشی از محورهای روستایی شهرستان خاش بوده ایم .

|

طی ۴۸ ساعته گذشته به بیش از ۴۵ نفر مسافر در راه مانده اسکان موقت و امداد رسانی شده است ، از همشهریان و هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی علی الخصوص زنجیر چرخ مجهز کنند .

|

موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است .

|

همکاران راهداری برای جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودروها در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان از ٩٢ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و یک‌هزار و ۶٢١ تن شن و ماسه بهره گرفتند .

|

بیشترین خسارت وارده در محورهای روستایی پرجور ، سردآبرود ، چاره ، پلنگ آبرود و میرنا بوده که در حال حاضر با استقرار اکیپ های راهداری ، محورهای مذکور در حال پاکسازی و بازگشایی راه دسترسی هستند .

|

نظرات کاربران