در حال بارگذاری ...

انتصاب مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در امور بانوان

پیش از این ، خانم معصومه جدیدی معاون دفتر ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این مسئولیت را بر عهده داشت که طی روزهای اخیر به افتخار بازنشستگی نایل شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی حکمی از سوی مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، خانم هما باعثی به عنوان مشاور ریاست در امور بانوان این سازمان منصوب شد .

مهندس حسن نیا در این حکم آورده است ؛ نظر به تجربه و شایستگی سرکار عالی ، به موجب این حکم به سمت 《مشاور ریاست سازمان در امور بانوان》منصوب می‌شوید .

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان داشت : امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید .

گفتنی است ؛ خانم هما باعثی ریاست اداره ارتباط با رسانه‌ها در دفتر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را نیز بر عهده دارد .

شایان ذکر است ؛ پیش از این ، خانم معصومه جدیدی معاون دفتر ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این مسئولیت را بر عهده داشت که طی روزهای اخیر به افتخار بازنشستگی نایل شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

         

|

پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات پیش‌رو حکایت دارد و بر این اساس ضرورت آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات‌رسانی بهینه در سایه تلاش مضاعف همه نیروهای سازمان راهداری اهمیت دارد .

|

با وجود همه کمبودها ، اربعین امسال در حوزه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای مردم در جایگاه خود نمونه و کم‌نظیر بود .

|

نظرات کاربران