در حال بارگذاری ...

برگزاری آزمون دوره‌های بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای برون شهری استان همدان

متقاضیان شغل رانندگی حرفه‌ای ، برای دریافت کارت هوشمند باید آموزش‌های تخصصی و عمومی مربوطه را گذارنده و در آزمون دوره‌های مذکور قبول شوند . شرکت کنندگان در آزمون در صورت قبولی می‌توانند نسبت به دریافت کارت هوشمند رانندگی اقدام کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، آزمون دوره های بدو خدمت رانندگان حرفه ای برون شهری در بخش کالا و مسافر استان همدان برگزار شد .

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه این آزمون برای نخستین بار و به منظور ارتقاء سطح کیفی رانندگان در استان همدان برگزار شد ، اظهار داشت : در این آزمون ۲۳۰ نفر از رانندگان بخش کالا و مسافر استان همدان حضور داشتند .

صفر صادقی‌راد افزود : شرکت کنندگان در این آزمون ، پیش از این آموزش‌های اولیه ایمنی در حوزه مسافر و کالا را با موضوعات مختلف از جمله اخلاق حرفه‌ای در کار ، امداد و نجات ، ضوابط کلی حمل محمولات ترافیکی ، مشخصات وسایل نقلیه حمل بار در جاده ها ، سلامت شغلی رانندگان ، ضوابط حمل بار ، مهارت‌های حرفه ای ، حمل مواد خطرناک و قوانین و اسناد حمل و نقل را فرا گرفتند .

وی یادآور شد : متقاضیان شغل رانندگی حرفه‌ای ، برای دریافت کارت هوشمند باید آموزش‌های تخصصی و عمومی مربوطه را گذارنده و در آزمون دوره‌های مذکور قبول شوند . شرکت کنندگان در آزمون در صورت قبولی می‌توانند نسبت به دریافت کارت هوشمند رانندگی اقدام کنند .

هم اکنون ۲۳ هزار راننده دارای کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر برون شهری در استان همدان مشغول به فعالیت هستند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهران قربانی مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور مطالعات راهبردی در اولین همایش علمی - تخصصی مشترک با ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مقدمات لازم برای آموزش‌ مدرسان و آزمونگران و ارتقا محتوی و کیفیت آموزش های رانندگان از سوی ایرو و امکان آموزش به کشورهای ...

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

نظرات کاربران