در حال بارگذاری ...

خط کشی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

این میزان خط کشی با استفاده از توان اکیپ‌های امانی اداره کل انجام شده ، به طوری که صرفه‌جویی بیش از ۳۰ میلیارد ریالی را به همراه داشته است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی یک هزار و ۸۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در ۱۰ماهه سال جاری خبر داد .

ایوب کرد با بیان اینکه خط کشی راه‌ها با هدف افزایش ایمنی محورها ، هدایت صحیح وسائط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می‌شود ، گفت : این میزان خط کشی با استفاده از توان اکیپ‌های امانی اداره کل انجام شده ، به طوری که صرفه‌جویی بیش از ۳۰ میلیارد ریالی را به همراه داشته است .

وی رنگ آمیزی تعداد یک هزار و ۱۳۰ نیوجرسی ، اجرا شیار لرزاننده به طول ۵۰۶ کیلومتر ، تعمیر و نصب تعداد ۳۳۰ چراغ چشمک‌زن سولار و فلش‌های جهت‌نما سولار را از دیگر اقدامات این اداره کل در۱۰ماهه سال جاری به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای عنوان کرد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد : همچنین نیروهای اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راه‌های این اداره کل در این مدت اقدام به اجرا و نصب ۱۷۷ عدد گاردریل، ساخت ۱۲۴ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار ، ساخت تعداد ۷۲ پایه های تابلو و چراغ چشمک زن به منظور ارتقای ایمنی کابران جاده ای کرده‌اند .




مطالب مرتبط

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، درمقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

اجرا ، تعمیر و نصب ۱۰ هزار علائم و تجهیزات ایمنی ، ساخت و تعمیر و نصب ۴۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی معادل ۲۵۰ عدد تابلو از دیگر اقدامات طی این مدت برای تامین ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان بوده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : در نیمه نخست سال جاری عملیات خط کشی ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از ...

|

با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری ، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی ازمبدا بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر ...

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

نظرات کاربران