در حال بارگذاری ...

تبادل نظر برای تسریع در افتتاح پروژه باند اصلی فرودگاه کرمان

موانع هوانوردی موجود برای افتتاح این پروژه احصا و برای برطرف شدن ظرف یک هفته آتی ابلاغ شود . همچنین در ادامه برای اصلاح سیستم روشنایی و ابلاغ طرح خط کشی باند و انجام فلایت چک اقدام شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه هماهنگی پروژه ساخت باند اصلی فرودگاه کرمان بر اتمام هرچه سریع تر این طرح تاکید کرد .

سیاوش امیرمکری در این جلسه که با حضور محمد امیرانی ، عضو هیات مدیره شرکت و راهبر عملیات هوانوردی ، مصطفی صفایی ، معاون عملیات فرودگاهی ، مسعود نیکبخت ، معاون عملیات هوانوردی، غلامرضا رستمیان ، مشاور مدیرعامل ، فرشید گلیج ، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، عباس مسیبی ، مدیر روابط عمومی و حبیب داوودی دانا ، مدیر ایمنی و به صورت ویدیوکنفرانس با حضور مدیر کل فرودگاه های کرمان برگزار شد ، ضمن استماع گزارش روند اجرای این پروژه بر اتمام هرچه سریع تر این طرح تاکید و رهنمودهای لازم را ارایه کرد .

در این جلسه مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد که از باند جدید به عنوان باند اصلی بر پایه DVOR/DME استفاده شود و باند موجود نیز به عنوان باند اضطراری و تاکسیوی مورد بهره برداری قرار گیرد .

همچنین مقرر شد ، موانع هوانوردی موجود برای افتتاح این پروژه احصا و برای برطرف شدن ظرف یک هفته آتی ابلاغ شود . همچنین در ادامه برای اصلاح سیستم روشنایی و ابلاغ طرح خط کشی باند و انجام فلایت چک اقدام شود .

عملیات اجرایی پروژه احداث باند اصلی فرودگاه کرمان با مساحت بیش از ۲۳۰ هزار متر مربع به مراحل پایانی رسیده و برای افتتاح آن در دهه فجر برنامه ریزی شده است .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

فرودگاه بین المللی کرمان ، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده باش قرار دارند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

|

نظرات کاربران