در حال بارگذاری ...

برگزاری تمرین محدود طرح اضطراری فرودگاه مشهد

این عملیات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور ارزیاب اعزامی از دفتر مقررات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تمرین محدود طرح اضطراری فرودگاه مشهد با سناریوی آتش سوزی در کنار آشیانه های پروازی برگزار شد .

در این تمرین که با سناریوی آتش سوزی در نزدیکی آشیانه های پروازی و پس از مشاهده آتش سوزی توسط برج مراقبت پرواز آغاز شد ، ارگان های دخیل مانند اداره ایمنی و آتش نشانی ، اداره حراست ، یگان حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه های استان وارد صحنه شدند و به انجام وظایف تعریف شده خود پرداختند .

این عملیات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور ارزیاب اعزامی از دفتر مقررات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد .

پس از پایان تمرین ، جلسه هماهنگی با حضور فرمانده عملیات و تمام عوامل دخیل جهت بررسی نقاط ضعف و قوت در محل تمرین برگزار شد .




مطالب مرتبط

در فرودگاه مشهد طرح‌های مهمی اجرا شد که طرح توسعه فرودگاه از آن جمله است . با بهره‌برداری از طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد ۲۰ هزار مترمربع به فضای این ترمینال افزوده شد و گستره آن به ۵۷ هزار مترمربع رسید . این طرح با رویکرد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به زائران و مسافران با ...

|

در نوروز ۱۴۰۳ ، کاملاً متفاوت و با حال و هوای شاد به استقبال مسافران و زائران رضوی رفتیم که سبب جلب رضایت یکایک مسافران داخلی و خارجی شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین نشست ممیزی و سنجش سطح خدمات فرودگاهی با حضور سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها در ...

|

جدا کردن ورودی و خروجی فرودگاه و افزایش ظرفیت ترمینال‌های آن به افزایش کیفیت خدمات در فرودگاه ها کمک خواهد کرد ، طرح توسعه ترمینال چندی قبل در فرودگاه اهواز و امروز در فرودگاه مشهد بهره برداری شد ، در این راستا افزایش ظرفیت ترمینال‌های فرودگاه‌های دیگر کشور نیز در دست اجرا ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت‌رسانی به ۱۷ میلیون مسافر در بخش حمل و نقل ، گفت : ...

|

نظرات کاربران