در حال بارگذاری ...

رتبه نخست عکس کارشناس بازرسی کشتی بندر امیرآباد در سامانه IOMOU

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عکس ارسالی محمدصادق بخشایش از کارشناسان بازرسی کشتی های اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در سال ۲۰۱۹ در سامانه تفاهم نامه منطقه ای اقیانوس هند IOMOU رتبه نخست را کسب کرد .

بر این اساس عکس ارسالی از سوی محمد صادق بخشایش از همکاران پر تلاش دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با محوریت کنترل و بازرسی کشتی ها از سوی مجمع بین المللی این تفاهمنامه به عنوان عکس منتخب برگزیده و از آن تقدیر شد .

لازم به ذکر است عکس ارسالی از سوی محمدصادق بخشایش با موضوع بازرسی از شناورها ، از میان عکس های ارسالی کارشناسان دریایی بیش از ۱۰ کشور از قبیل استرالیا ، هند ، کشورهای اروپایی ، آفریقایی و سایر کشورها مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت .




مطالب مرتبط

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از / به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .

|

با توجه به موقعیت استراتژیک کشور ایران و دارا بودن ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب کشور باید از فرصت دریا و سهم ۹۰ درصدی حمل و نقل دریایی در مبادلات تجاری جهان بعنوان یک نعمت و موهبت الهی به خوبی بهره برداری کنیم و نسبت به فعال سازی صنایع در بخش انرژی ، شیلاتی ، ...

|

یکی از مولفه های مهم بندر امیرآباد دارا بودن ۱۵ پست اسکله جهت پهلوگیری انواع شناورها و تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری می باشد که در کنار تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری دریایی توانسته است با ایجاد مسیر دسترسی ایمن برای شناورها این رکورد به ثبت برسد .

|

با توجه به ظرفیت ترانزیتی منطقه ، وجود زیرساخت های مناسب دو بندر امیرآباد و ترکمن باشی مایل به گسترش همکاری ها ، فعال سازی مسیر دریایی و افزایش حجم مبادلات تجاری از طریق مسیر دریایی هستیم .

|

نظرات کاربران