در حال بارگذاری ...

تست موفق دستگاه مکنده ۳۰۰ تنی غلات در بندر فریدونکنار

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دستگاه مکنده ۳۰۰ تنی غلات در بندر فریدونکنار ، مراحل نصب و انجام تست نهایی خود را طی می کند .

محمد تقی انزان پور ؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران درباره دستگاه مکنده ۳۰۰ تنی غلات بندر فریدونکنار ، گفت : این دستگاه که به ارزش یک و نیم میلیون یورو و با سرمایه گذاری بخش خصوصی تهیه و مونتاژ شد ، مورد آزمایش قرار گرفت .

گفتنی است ، بندر فریدونکنار یکی از بنادر شمال کشور است که با توجه به گسترش روز افزون مبادلات بازرگانی با کشورهای حاشیه دریای خزر ، بر اساس سیاست های ابلاغی مبنی بر واگذاری امور تصدی به بخش غیر دولتی و اعمال حاکمیت سازمان بنادر و دریانوردی ، با اهداف چند منظوره به ویژه با اولویت  تخلیه و بارگیری غلات و کالاهای عمومی (جنرال کارگو) به بخش خصوصی واگذار شده است .




مطالب مرتبط

محصولات کشاورزی ، مواد معدنی ، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات ، کاغذ و مقوا ، چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر در سال جاری بوده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حضور سعید کیاکجوری ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، معاونان این اداره کل و سرمایه گذار بخش خصوصی ، فرایند ...

|

در بخش ورود کشتی های تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی ۶۴ درصد رشد داشته است .

|

این رزمایش در راستای کسب آمادگی گروه های مختلف برای مقابله با حوادث احتمالی در شرایط بحران ، با مشارکت و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان روز یکشنبه با موفقیت برگزار شد .

|

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

نظرات کاربران