در حال بارگذاری ...

تأمین قطعات تجهیزات استراتژیک بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور ، سه قطعه حساس در حوزه کنترل مربوط به تجهیزات مهم و راهبردی بندری را طراحی و تولید کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، قطعات حساس تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری مجتمع بندری امام خمینی(ره) به همت شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و تولید شد .

عادل دریس ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به همکاری با شرکت های دانش بنیان ، بیان داشت : این شرکت‌ها با نیازسنجی و طراحی مجدد قطعات حساس کنترلی که امکان تأمین آنها به واسطه تحریم از سوی کشورهای سازنده امکان پذیر نبود ، گام بلندی در تولید قطعات مهم و استراتژیک و حذف وابستگی به واردات برداشت .

وی افزود : بر این اساس یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور ، سه قطعه حساس در حوزه کنترل مربوط به تجهیزات مهم و راهبردی بندری را طراحی و تولید کرد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ، کاهش وابستگی به کشورهای خارجی از طریق ایجاد مجتمع کارگاه های صنعتی و کاهش اثرات تحریم را از اهم فعالیت شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد .




مطالب مرتبط

فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد .

|

با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

نظرات کاربران