در حال بارگذاری ...

انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث کارخانه روغن کشی و خوراک دام در بندر امیرآباد

کاهش زمان تخلیه ، تسریع در توزیع کالا در بازار توسط صاحبان کالا ، قابلیت انتقال کالا به کامیون ها ، واگن های ریلی و نقاله ها ، کاهش قابل ملاحضه آلاینده های صوتی و گرد و غبار ، کاربری آسان ، تحرک بر روی تایرهای لاستیکی و جابجایی آن در طول اسکله ها را از مزایای این مکنده غلات به وزن ۱۰۵ تن برشمرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، قرارداد سرمایه گذاری احداث کارخانه روغن کشی و خوراک دام توسط بخش خصوصی در بندر امیرآباد به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال امضا شد .

محمدعلی اصل سعیدی پور ؛ مدیرکل بندر امیرآباد در مراسم امضاء قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد ، گفت : این قرارداد جزء بزرگترین قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال های اخیر در بندر امیرآباد به شمار می رود که به صورت بلند مدت و ۲۵ ساله است که طبق طرح سرمایه گذاری از ظرفیت تولیدی ۳۵۵ هزار تن در سال برخوردار است .

مدیرکل بندر امیرآباد با بیان اینکه در سال جاری به ارزش ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این بندر منعقد شده است ، افزود : احداث این کارخانه در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و زمان ساخت آن ۲ سال است که می تواند برای ۱۱۶ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کند . با هدف ارتقاء توان و بهینه سازی ظرفیت استراتژیک بندر امیرآباد ، یک دستگاه مکنده غلات به ظرفیت اسمی ۳۵۰ تن بر ساعت ، به ارزش ۱/۵ میلیون یورو از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی، در مدار ناوگان عملیاتی تخلیه و بارگیری این بندر قرار گرفت .

وی اظهار داشت : با بهره برداری از این مکنده ، سالانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن به توان اسمی تخلیه و بارگیری غلات در بندر امیرآباد اضافه می شود . 

مدیر ل بندر امیرآباد خاطرنشان کرد : کاهش زمان تخلیه ، تسریع در توزیع کالا در بازار توسط صاحبان کالا ، قابلیت انتقال کالا به کامیون ها ، واگن های ریلی و نقاله ها ، کاهش قابل ملاحضه آلاینده های صوتی و گرد و غبار ، کاربری آسان ، تحرک بر روی تایرهای لاستیکی و جابجایی آن در طول اسکله ها را از مزایای این مکنده غلات به وزن ۱۰۵ تن برشمرد .




مطالب مرتبط

با تقویت توان تجهیزاتی که در برنامه ها و اهداف سال جاری نیز قرار دارد و با ایجاد جاذبه برای تجار و صاحبان کالا توانستیم در نیمه دوم سال گذشته کالاهای ترانزیتی و وارداتی را توسط ریل به بندر امیرآباد و یا از این بندر به سرزمین اصلی حمل کنیم که با این روند علاوه بر افزایش سهم ریلی ...

|

ماموریت اصلی همه بنادر فعالیت ۲۴ ساعته در زمینه تخلیه و بارگیری کالاها در حوزه صادرات ، واردات و ترانزیت می باشد که این کالاها ازمبادی بندری از / به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان ممکن و مقرون به صرفه با بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل جابجا می شوند .

|

با بررسی های بعمل آمده و اقداماتی که در زمینه بازاریابی و بهره برداری از شقوق مختلف حمل و نقل چندوجهی در این بندر صورت گرفته است توانستیم در سال جارمی بخشی از کالاهای ترانزیتی و وارداتی را از طریق ریل جابجا کنیم که علاوه بر رضایت ذی نفعان ، سرعت تخلیه و بارگیری و ارائه خدمات ...

|

یکی از مولفه های مهم بندر امیرآباد دارا بودن ۱۵ پست اسکله جهت پهلوگیری انواع شناورها و تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری می باشد که در کنار تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری دریایی توانسته است با ایجاد مسیر دسترسی ایمن برای شناورها این رکورد به ثبت برسد .

|

بندر امیرآباد به دلیل موقعیت خاص و واقع شدن در نزدیکی کارخانجات سیمان استان های مازندران ، تهران ، سمنان ، گلستان و خراسان شمالی که از تولید سیمان با ظرفیت بالایی برخوردارند و همچنین بازار مصرف کشورهای حوزه C.I.S ، این امکان فراهم گردید که این بندر بعنوان یکی از مبادی مهم ...

|

نظرات کاربران