در حال بارگذاری ...

رفع مانع پروازی اصلی طرح ورودی و خروجی باند فرودگاه ایلام

با برطرف شدن این مانع تمام موانع طرح های ورودی و خروجی فرودگاه حذف شده است . پیش از این همچنین مانع پروازی دکل مخابراتی در حریم فرودگاه برطرف شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه شهدای ایلام از برطرف شدن مهمترین مانع پروازی طرح های ورودی و خروجی باند ۱۴ فرودگاه با کاهش ارتفاع دکل رادیویی و انتقال سایت آنتن صدای ایلام خبر داد .

محمد جواد یگانه با اعلام این خبر عنوان کرد : دکل آنتن صدا به طول ۱۵۴ متر یکی از موانع اصلی طرح های ورودی و خروجی باند ۱۴ فرودگاه ایلام بود که البته پیش از تاسیس فرودگاه در محل قرار داشت .

مدیر فرودگاه ایلام افزود : با پیگیری های انجام شده و مساعدت استاندار و مدیرکل صداو سیما با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال عملیات انتقال سایت آنتن صدا به مسیر صالح آباد در مدت دو سال انجام شد و هفته گذشته با موفقیت به پایان رسید. با تحقق این امر ۹۲ متر از طول دکل آنتن نیز کاسته شد که در افزایش ایمنی پروازها بسیار موثر است .

وی گفت : با برطرف شدن این مانع تمام موانع طرح های ورودی و خروجی فرودگاه حذف شده است . پیش از این همچنین مانع پروازی دکل مخابراتی در حریم فرودگاه برطرف شد .




مطالب مرتبط

حدود ۵۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی برای محوطه سازی فرودگاه شهدای ایلام برآورد شده که اکنون ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵هزار و ۸۸۰ متر مربع با اعتبار ۲ هزار ۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها برای ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

نظرات کاربران