در حال بارگذاری ...

برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری از ۱۰ طرح عمرانی فرودگاهی در دهه فجر

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه هماهنگی پروژه‌های افتتاحی دهه فجر بر اتمام هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تاکید کرد .

سیاوش امیرمکری ، در این جلسه که با حضور ابراهیم مرادی ، عضو هیات مدیره شرکت و راهبر فرودگاه مهرآباد ، مصطفی صفایی ، معاون عملیات فرودگاهی ، غلامرضا رستمیان ، مشاور مدیرعامل ، محمدرضا زحمتکشان ، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها و عباس مسیبی ، مدیر روابط عمومی و به صورت ویدیوکنفرانس با حضور مدیران کل فرودگاه‌های استان‌های فارس و کرمان و سرپرست فرودگاه آبادان برگزار شد ، ضمن استماع گزارش روند اجرای پروژه‌های افتتاحی دهه فجر بر اتمام هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تاکید و رهنمودهای لازم را در این خصوص ارایه کرد .

پروژه‌های افتتاحی دهه فجر شامل باند جدید ، ترمینال جدید و محوطه زمینی فرودگاه کرمان ، ترمینال جدید ، محوطه زمینی و بهسازی ترمینال قدیم فرودگاه آبادان ، ترمینال جدید و محوطه سازی ترمینال جدید فرودگاه جهرم و بهسازی ساختمان و نصب سیستم های جدید سوئیچینگ برج و اپروچ ، جاده سرویس و بخشی از اپرون ، بهسازی ترمینال ورودی یک و ساختمان آشیانه فلایت چک در فرودگاه مهرآباد است .




مطالب مرتبط

برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، تبریز و ...

|

باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی ، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند ، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند ، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : امروز با تلاش متخصصان مادر شرکت فرودگاه‌ها ، ...

|

شاید این باور که در کشور پیشرفته‌ای مانند ژاپن با وجود اتوماسیون‌ها و فرآیندهای بسیار دقیق ، برخورد دو هواپیما بسیار سخت باشد اما با دنبال کردن برخی فرایندها متوجه خواهید شد که عدم اجرای یک بند از دستورالعمل ، می تواند خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود آورد .

|

نظرات کاربران