در حال بارگذاری ...

صادرات بیش از ۲۷۰ هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی خوزستان از ابتدای سال جاری تاکنون

شیوع ویروس کرونا بر جابجایی کالا از مرز چذابه نیز تأثیر گذاشت و به همین دلیل از ۲۶ مرداد تاکنون ۱۴۰ هزار و ۶۷۰ تن کالا از این مرز صادر شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از صادرات بیش از ۲۷۰هزار تن کالا از مرزی های شلمچه و چذابه خبر داد .

فواد غزیعلی اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۸ هزار و ۵۰۸ تن کلا از پایانه های مرزی استان صادر شده است .

وی با بیان اینکه مرز شلمچه در ۳ ماه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته بود ، افزود : سهم صادرات کالا از این پایانه ۱۳۷ هزار و ۸۳۸ تن بود که توسط ۶ هزار و ۲۶۵ کامیون انجام شد .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد : شیوع ویروس کرونا بر جابجایی کالا از مرز چذابه نیز تأثیر گذاشت و به همین دلیل از ۲۶ مرداد تاکنون ۱۴۰ هزار و ۶۷۰ تن کالا از این مرز صادر شد .

غزیعلی عمده کالاهای صادر شده از پایانه های مرزی خوزستان را مصالح ساختمانی و تره بار برشمرد .




مطالب مرتبط

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

|

نظرات کاربران