در حال بارگذاری ...

افتتاح چهار طرح راهداری در ملایر طی دهه فجر سال جاری

اعتبار تخصیص برای این پروژه نیز ۴۵۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از افتتاح چهار طرح این اداره به مناسبت دهه فجر خبر داد .

سیداسماعیل صفوی‌زاده اظهار داشت :‌ ایمن‌سازی نقطه حادثه‌خیز پیچ سردخانه در محور ملایر ـ بروجرد یکی از این طرح‌هاست که با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد .

وی ایمن سازی پیچ پر تصادف روستای مهر آباد را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این اداره در دهه فجر برشمرد و افزود : اعتبار تخصیص برای این پروژه نیز ۴۵۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال است .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر روکش آسفالت محور ملایر ، اراک با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال ، ۱۱ هزار متر مربع طول و ۱۲ متر مربع عرض را از دیگر پروژ‌های افتتاحی در دهه فجر برشمرد .

وی افتتاح بیس و آسفالت لاین کندرو حاجی‌آباد به طول ۵۴۳ متر طول و ۷۰۰ میلیون تومان را از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر در ملایر دانست و بیان کرد : در این زمینه برای ۱۰۹ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است .




مطالب مرتبط

باید با هم افزایی و با مشارکت یکدیگر موارد و مصوبات مطرح شده در جلسات قبلی پیگیری و نظارت شود و اگر نقطه ضعف وجود دارد درصدد رفع آن برآییم تا در ایام پیش رو کمترین تصادفات در جاده را شاهد باشیم .

|

۲۴ نقطه مصوب از نقاط حادثه‌خیز استان در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده بود که طبق تعهد سازمان راهداری ۱۰ نقطه باید تا شهریور سال ۱۴۰۳ به صورت کامل برطرف شود که با تلاش‌های شبانه روزی راهداران آذربایجان غربی حذف ۱۲ نقطه حادثه‌خیز تاکنون محقق شده است .

|

سرویس و نگهداری سیستم‌های روشنایی در طول سال به طول مستمر انجام‌می‌شود .

|

همزمان با دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود .

|

رفع ۶ نقطه‌ی حادثه خیز ، خاکبرداری وریزش برداری با حجم عملیاتی ۳۵۰۰ هزار مترمکعب ، ۲۵ کیلومتر شانه سازی محور های مواصلاتی و ۱۸۰ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال ، بخش دیگری از اقدامات شاخص طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان خرم آباد است .

|

نظرات کاربران