در حال بارگذاری ...

آغاز مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی مکران

این مطالعات ضمن برقراری توسعه متعادل و متوازن ، ملاحظات محیط زیستی را برای دستیابی به توسعه پایدار ، مورد توجه قرار می‌دهد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی به منظور فراهم سازی زمینه های توسعه متوازن در سواحل مکران آغاز شد .

عباس آذرپیکان با اعلام انجام طرح تدقیق مطالعات در افق توسعه سواحل مکران ، بیان کرد : در جهت اجرای دقیق مفاد ابلاغیه شورای عالی معماری و شهرسازی و زمینه سازی جهت توسعه متوازن در سواحل مکران ، سازمان بنادر و دریانوردی با انتخاب مشاورین ذیصلاح ؛ مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی را آغاز کرده است .

 معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد : این مطالعات ضمن برقراری توسعه متعادل و متوازن ، ملاحظات محیط زیستی را برای دستیابی به توسعه پایدار ، مورد توجه قرار می‌دهد .




مطالب مرتبط

فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی در استان سیستان و بلوچستان در حوزه شرق سواحل مکران ، بندر چابهار ، بندر کنارک و بندر زرآباد صورت خواهد گرفت و در این چهار منطقه ، ظرفیت گردشگری دریایی بالایی برای مردم وجود دارد .

|

تخلیه و بارگیری محموله های حجیم و سنگین که از طریق دریا جابجا می شوند محدودیتی جهت تخلیه در بندر چابهار ندارند .

|

در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۳۱۰ پروژه اختصاص یافت که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش داشت و خوشبختانه ۷۳ پروژه به ارزش بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری یا افتتاح شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، قاسم عسکری نسب مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری به تشریح اهمیت اقتصاد دریامحور و سواحل ...

|

استان بوشهر در راستای تحقق توسعه دریامحوز و تسهیل در سرمایه گذاری های حوزه بنادر در چند سال اخیر از استان های پیشتاز ساحلی کشور برای صدور مجوز فعالیت است .

|

نظرات کاربران