در حال بارگذاری ...

تخلیه و بارگیری بیش از ۲۵ میلیون تن کالای نفتی و‌ غیرنفتی در بندر امام خمینی (ره) طی ۹ ماه گذشته

میزان تخلیه و بارگیری محمولات کانتینری بیش از ۹۲ هزار TEU معادل ۸۹۵ هزار تن است که رشدی ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تخلیه و بارگیری انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) و صنایع همجوار در ۹ ماهه سال جاری از ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گذشت .

در ۹ ماهه سال جاری ۶ میلیون و ۸۳۷ هزار تن کالای نفتی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) بارگیری شد و همچنین ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالای غیرنفتی در پایانه‌های متعدد و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و پرقدرت این مجتمع بندری تخلیه و بارگیری شده است .

میزان تخلیه و بارگیری محمولات کانتینری بیش از ۹۲ هزار TEU معادل ۸۹۵ هزار تن است که رشدی ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد .




مطالب مرتبط

استقرار تیم‌های امداد و نجات دریایی در گردشگاه‌های دریایی در پارک ساحلی بندرامام خمینی(ره) و مجیدیه ماهشهر و همچنین استقرار شناورهای ناجی و همیار ناجی ، نیروهای ناجیان غریق اداره کل در تمام مدت فعالیت قایق‌های تفریحی در محل‌های گردشگری دریایی مجاز از اهم این اقدامات برای ...

|

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲ ، معادل ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۱۰ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته ، رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد .

|

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۲ ، معادل ۱ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۵۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته ، رشد ۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد .

|

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان هفت ماهه نخست جاری، معادل ۱ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۳۲۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری ۱ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۴۸۴ TEU طی مدت مشابه سال گذشته ، رشد ۵ درصدی را نشان می‌دهد .

|

با هدف حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن بهره‌گیری از توان شرکت‌های فعال در این حوزه ۴ پروژه تعمیراتی در دو بخش تجهیزات مخابراتی و بندری انجام شد .

|

نظرات کاربران