در حال بارگذاری ...
  • امضا شیوه نامه اجرایی همکاری بین مرکز استاندارد دفاعی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شیوه نامه اجرایی همکاری بین مرکز استاندارد دفاعی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری به امضا رسید .

    این شیوه نامه در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی و ایجاد رویه ایی نظام مند جهت همکاری و هم افزایی بین مرکز استاندارد دفاعی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری و استفاده متقابل از توانمندی های علمی ، فنی ، پژوهشی و اجرایی طرفین منعقد شد .




    مطالب مرتبط

    مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی ، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد .

    |

    لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

    |

             

    |

    مطابق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری ، به دلیل حساسیت بالای سرویس مراقبت پرواز و تاثیر مستقیم آن بر ایمنی پروازهای فرودگاه ، بازرسی ایمنی از واحدهای ارائه دهنده آن به صورت سالانه انجام می گردد تا از تطابق کیفی و کمی آن با قوانین و استانداردهای بالادستی اطمینان حاصل شود .

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    نظرات کاربران