در حال بارگذاری ...
  • نمایش نسل جدید سیستم iDrive بی ام و در نمایشگاه CES 2021

    نخستین نسل این تکنولوژی برای اولین بار در محصول بی ام و سری ۷ کد E65 مدل ۲۰۰۱ استفاده شد که مشکلات زیادی را به همراه داشت ، اما این خودروساز با تغیییرات در آن همواره در تولید انبوه این تکنولوژی پیشرو بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نسل جدید سیستم iDrive بی ام و در نمایشگاه CES 2021 به نمایش درآمد . این سیستم تجربه رانندگی ایمن‌تر ، راحت‌تر و بهتری را به همراه خواهد داشت .

    شرکت آلمانی بی ام و در نمایشگاه CES 2021 که به دلیل بحران کرونا از ۱۱ تا ۱۴ ژانویه به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود ، با گرامی‌داشت ۲۰ سالگی سیستم iDrive خود نسل جدیدی از آن را به نمایش گذاشت . طبق اعلام این خودروساز آلمانی ، نسل بعدی سیستم iDrive فصل جدیدی از تاریخ این تکنولوژی خواهد بود .

    تیزر منتشر شده از این خودروساز نشان می‌دهد نسل جدید سیستم iDrive در محصول iX استفاده خواهد شد . نخستین نسل این تکنولوژی برای اولین بار در محصول بی ام و سری ۷ کد E65 مدل ۲۰۰۱ استفاده شد که مشکلات زیادی را به همراه داشت ، اما این خودروساز با تغیییرات در آن همواره در تولید انبوه این تکنولوژی پیشرو بوده است . بی ام و در سال ۲۰۰۴ به نخستین خودروسازی تبدیل شد که هدآپ دیسپلی آنها اطلاعات مهم خودرو را روی شیشه جلو برای راننده به نمایش می‌گذاشت .

    بر اساس خبرهای منتشر شده ، نسل جدید سیستم iDrive پلی از دنیای آنالوگ به دیجیتال خواهد بود و کراس اوور کاملا الکتریکی بی ام و iX به خوبی ویژگی‌های این سیستم را نشان خواهد داد . بی ام و اعلام کرد نسل جدید این سیستم تغییرات مهمی را به همراه خواهد داشت ؛ چرا که برخی از عملکردهای خودرو و پیچیدگی آنها نیز ارتقا پیدا خواهند کرد . همچنین نسل جدید سیستم iDrive قادر است از محصولات دیگر بی ام و هشدارهایی را دریافت کند و نسبت به فضاهای پارک پیش‌بینی‌های مناسبی را انجام دهد. بی ام و بر این باور است نسل بعدی این سیستم تجربه رانندگی ایمن‌تر ، راحت‌تر و بهتری را ارائه خواهد داد .




    نظرات کاربران