در حال بارگذاری ...

جمع آوری بیش از ۱۷ هزار متر مکعب ماسه بادی از سطح جاده های منطقه وحدت سیستان

نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها و تامین ایمنی عبور و مرور از وظایف ذاتی این اکیپ است که در تحقق این اهداف نیروهای راهداری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری وحدت سیستان از حمل و جمع آوری ۱۷ هزار و ۱۸۵ مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این منطقه در ۹ ماهه سال جاری خبر داد .

رحمت الله نارویی اظهار داشت : راهداران همه ساله با توجه به بروز توفان‌های شن در منطقه اقدام به پاکسازی محورهای مواصلاتی از ماسه بادی می‌کنند به طوری که علاوه بر جمع‌آوری و حمل افزون بر ۱۷ هزار متر مکعب ماسه بادی ، مجموعاً سطحی برابر با ۲۴ هزار و ۸۱۰ متر مربع از جاده‌های حوزه سیستان در این مدت ماسه روبی شده است .

وی با بیان اینکه حضور راهداران در محورهای مواصلاتی آرامش دهنده و اطمینان بخش رانندگان و مسافرانی است که از آن مسیر عبور می‌کنند ، تاکید کرد : با وجود وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روزهای سال جاری در منطقه شمال استان ، با تلاش شبانه روزی راهداران هیچ گونه انسداد ناشی از طوفان در محورهای مواصلاتی به وجود نیامده است .

سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری وحدت سیستان خاطرنشان کرد : نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها و تامین ایمنی عبور و مرور از وظایف ذاتی این اکیپ است که در تحقق این اهداف نیروهای راهداری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند .




نظرات کاربران