در حال بارگذاری ...

نیاز ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان کبودرآهنگ به روکش آسفالت

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت : در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان کبودرآهنگ به روکش آسفالت نیاز دارد .

صفر صادقی راد در نشست مشترک با همکاران شاغل در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کبودرآهنگ با اشاره به اینکه در این شهرستان ۱۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد ، اظهار داشت : ۱۵۰کیلومتر از راه‌های این شهرستان نیازمند روکش است و نیاز به اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد تومان دارد .

‌‌‌‌وی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق شهروندی در این اداره تاکید کرد و گفت :‌ از همکاران خود می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت موجود در قوانین و مقررات ، در رفع مشکل مراجعین نهایت اهتمام را بکار ببندند .

صادقی راد همچنین خدمات امدادی و راهداری انجام شده در شهرستان را در بارش‌های اخیر مطلوب ارزیابی کرد و بر اینکه سایر همکاران نیز باید نهایت تلاش خود را در ارائه خدمات به مردم شهرستان به کار ببندند ، تاکید کرد .

در این نشست رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودرآهنگ نیز پس از طرح مشکلات و پیشنهادات ، عملکردی از فعالیت های اداره بیان کرد .

علی رهبر از همکاری صمیمانه همه همکاران شاغل با هر وضعیت‌های استخدامی در اداره که قبل از بارش ها و شرایط نامساعد جوی در راهدارخانه و محورهای مواصلاتی حضور داشته و امر خدمات رسانی به همشهریان را با جدیت دنبال می کنند ، قدردانی کرد .​




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از اعتبار ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای مسیر مهران به دهلران به طول ...

|

حریم قانونی راه ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هرگونه ساخت و ساز در حریم محورها بدون اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ممنوع می باشد و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت ساز غیرمجاز در حریم راه ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در جریان نشست کمیته فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با ...

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

چهار نقطه حادثه خیز با احداث راه ، شش نقطه با ترانشه و یک نقطه حادثه خیز هم با ساماندهی تقاطع غیرهمسطح اصلاح شد .

|

نظرات کاربران