در حال بارگذاری ...

نصب حفاظ میانی به طول ۱۴ کیلومتر در گردنه اسدآباد استان همدان

نصب این حفاظ میانی تا زمانی که هوا مناسب باشد ، ادامه خواهد داشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد گفت : حفاظ میانی (نیوجرسی) به طول ۱۴ کیلومتر در گردنه اسدآباد نصب می شود .

مسعود رستمی اظهار داشت : با توجه به اهمیت گردنه اسداباد و تردد ماهانه ۲۰۰ هزار وسیله سبک و سنگین و به منظور افزایش ایمنی و کاهش خطر تصادف ، این اداره اقدام به نصب ۱۴ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار یک میلیارد تومان کرده است .

وی افزود : نصب این حفاظ میانی تا زمانی که هوا مناسب باشد ، ادامه خواهد داشت .

گردنه اسدآباد به عنوان کریدور مرکز به غرب کشور ، یکی از طولانی ترین گردنه های کشور با بار ترافیکی سالانه حدود ۲۵ میلیون خودرو است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی ...

|

همچنین طرح تعریض پنج کیلومتر از جاده نورآباد به برخوردار در مسیر ارتباطی نورآباد به نهاوند با اعتبار ۱۰۰ میلیارد به اجرا درآمده‌ است .

|

با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب نزدیک به ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان طی شش ماه ...

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

نظرات کاربران