در حال بارگذاری ...
  • ادامه عملیات بهسازی و ایمن سازی محور همدان - تهران

    بیشترین تصادفات جاده‌ای در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد که عامل اصلی آن خستگی و خواب آلودگی رانندگان است و ایمن سازی ورودی شهر‌ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در بازدید میدانی سرپرست معاونت راهداری همدان و رئیس پلیس راه استان ، از محور همدان - تهران ، ایمن‌سازی این محور مورد بررسی قرار گرفت .

    طی بازدید میدانی سرپرست معاونت راهداری همدان و رئیس پلیس راه استان ، از محور همدان - تهران ، ایمن سازی این محور مورد بررسی قرار گرفت . مسعود رستمی ، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در این بازدید اظهار داشت : از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰ کیلومتر از محور همدان - تهران بهسازی و ایمن سازی شده است .

    مسعود رستمی افزود : این ایمن سازی شامل روکش ، لکه‌گیری ، درزگیری ، ترانشه برداری ، خط کشی ، اصلاح شیب شیروانی ، شانه سازی و ... است .

    در این بازدید همچنین سرهنگ عزیزی ، رییس پلیس راه استان همدان نیز اظهار داشت : بیشترین تصادفات جاده‌ای در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد که عامل اصلی آن خستگی و خواب آلودگی رانندگان است و ایمن سازی ورودی شهر‌ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد .




    مطالب مرتبط

    مجموعه پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نقاط پرحادثه و دارای نقص بازدید و برطرف کردن این نقاط را اولویت‌بندی کنند تا محورهای مواصلاتی استان آماده اجرای طرح زمستانی شود .

    |

    در بخش برون شهری شیب تلفات ناشی از تصادفات کاهش یافته است ولی باز هم باید تلاش شود تا سانحه ای رخ ندهد و ایمنی سفرها افزایش یابد .

    |

    ایستگاه‌های طرح ۶۰-۳۰ با هدف ترغیب مسافران نوروزی به استراحت کوتاه در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی استان بوده که با انجام تست‌های سلامت ، مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود .

    |

    طرح کنترل ناوگان قبل از شروع طرح با همکاری پلیس راه ، نظارت بر پیش فروش بلیت ، استقرار میز خدمت در پایانه‌های مسافربری و ممنوعیت صدور دربستی صورت وضعیت جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان ، سن ۱۰ درصد آمار فوت شدگان ناشی از تصادفات جاده‌ای را در ۱۱ ماهه سال ...

    |

    نظرات کاربران