در حال بارگذاری ...

ادامه عملیات بهسازی و ایمن سازی محور همدان - تهران

بیشترین تصادفات جاده‌ای در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد که عامل اصلی آن خستگی و خواب آلودگی رانندگان است و ایمن سازی ورودی شهر‌ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در بازدید میدانی سرپرست معاونت راهداری همدان و رئیس پلیس راه استان ، از محور همدان - تهران ، ایمن‌سازی این محور مورد بررسی قرار گرفت .

طی بازدید میدانی سرپرست معاونت راهداری همدان و رئیس پلیس راه استان ، از محور همدان - تهران ، ایمن سازی این محور مورد بررسی قرار گرفت . مسعود رستمی ، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در این بازدید اظهار داشت : از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰ کیلومتر از محور همدان - تهران بهسازی و ایمن سازی شده است .

مسعود رستمی افزود : این ایمن سازی شامل روکش ، لکه‌گیری ، درزگیری ، ترانشه برداری ، خط کشی ، اصلاح شیب شیروانی ، شانه سازی و ... است .

در این بازدید همچنین سرهنگ عزیزی ، رییس پلیس راه استان همدان نیز اظهار داشت : بیشترین تصادفات جاده‌ای در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد که عامل اصلی آن خستگی و خواب آلودگی رانندگان است و ایمن سازی ورودی شهر‌ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد : بر اساس آمار پلیس راه استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال ...

|

مجموعه پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نقاط پرحادثه و دارای نقص بازدید و برطرف کردن این نقاط را اولویت‌بندی کنند تا محورهای مواصلاتی استان آماده اجرای طرح زمستانی شود .

|

هر سال به صورت مستمر میزان وقوع حوادث در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی شهرستان پایش شده و نقاطی که میزان تصادفات آن بیشتر باشد به عنوان نقاط پرحادثه ثبت و در برنامه اصلاح قرار می‌گیرد .

|

بیش از ٢۵ میلیون و ٨٢۴ هزار تردد و رشد ۲ درصدی در سطح استان داشتیم و علی‌رغم رشدی که نسبت به سال گذشته وجود داشت ١۵ درصد کاهش در تلفات و ٢۶ درصدی کاهش در تصادفات جاده‌ای داشته‌ایم .

|

تعداد ۲۳ میلیون تردد وسیله نقلیه از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری به ثبت رسیده است که حاکی از کاهش یک درصدی ترددها در استان نسبت به سال گذاشته‌ است .

|

نظرات کاربران