در حال بارگذاری ...

انتشار گزارش عملکرد شرکت های هواپیمایی و خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران

مسافران گرامی می توانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری نمایند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیرو اعلام انتشار گزارش عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران ، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ منتشر گردید .

این گزارش نشان می دهد در مجموع ۱۳۱ شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است .

 سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۱۱۳ مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد گزارش شده است .

مسافران گرامی می توانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری نمایند .

برای مطالعه گزارش به قسمت فایل های ضمیمه مراجعه نمایید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

لازم است اطلاع رسانی کامل در خصوص آن دسته از هواپیماهای موجود در ناوگان خود که قادر به پذیرش مسافر توانخواه هستند و نیز حداکثر تعداد قابل پذیرش مسافرین توانخواه در هر پرواز را به اطلاع مسافر یا متقاضی خرید بلیت برسانند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تخصیص سوخت هواپیما از طریق سامانه سدف گفت : سازمان هواپیمایی کشوری ، هواپیمای ...

|

مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

|

نظرات کاربران