انتشار گزارش عملکرد شرکت های هواپیمایی و خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران

مسافران گرامی می توانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری نمایند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیرو اعلام انتشار گزارش عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران ، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹ منتشر گردید .
این گزارش نشان می دهد در مجموع ۱۳۱ شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است .
سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۱۱۳ مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد گزارش شده است .
مسافران گرامی می توانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری نمایند .
برای مطالعه گزارش به قسمت فایل های ضمیمه مراجعه نمایید .