در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات حوزه راه استان اردبیل امیدبخش است

    امسال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بزرگراه‌ها در پارس آباد تخصیص یافته که همه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها نوید روزهای خوشی برای اهالی این منطقه می‌دهد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ استاندار اردبیل گفت : افزایش اعتبارات ۳۰۰ درصدی اعتبارات حوزه راه در شمال استان امیدبخش است و این نتیجه همت اداره کل راه و شهرسازی و مسئولان استانی است .

    اکبر بهنام جو در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم پارس آباد به مشگین شهر حد فاصل سه راه سربند – سه راه مشکین شهر با اعلام این مطلب اظهار کرد : در سه سال اخیر دولت عنایت ویژه ای را به تأمین زیرساخت ها در شمال استان اردبیل داشته به طوریکه منابع اختصاص یافته از ردیف ملی برای احداث بزرگراه رشد جهشی پیدا کرده که جا دارد از تلاش و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، نمایندگان و مسئولان استان در جذب این اعتبارات قدردانی کنیم .

    وی این موفقیت را در سال جهش تولید یک حرکت چشمگیر و قابل قبول دانست و تصریح کرد : انتظار می رود با تکمیل ۲۰ کیلومتر اول این مسیر در سال آینده ایمنی تردد و رضایتمندی مردم را شاهد باشیم و قطعا در ۴۰ کیلومتر فاز بعدی این پروژه نیز با تأمین اعتبارات شرایط مناسبی رقم خواهد خورد . امسال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بزرگراه‌ها در پارس آباد تخصیص یافته که همه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها نوید روزهای خوشی برای اهالی این منطقه می‌دهد .

    نوید آینده خوشی برای استان اردبیل می دهیم

    بهنام جو افزود : ما وظیفه زنده کردن امید در دل مردم و حرکت رو به جلو را داریم و کسی حق ناامید کردن مردم را ندارد و قطعا توجه جدی ما به توسعه منطقه مغان با توجه به ظرفیت‌های عظیم این منطقه است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد : این قابل قبول نیست که عده‌ای تصور کنند که ما منطقه مغان را در توسعه استان نادیده گرفتیم در حالی که در شمال استان اردبیل طرح های زیربنایی متعددی در حال اجراست و انتظار می رود با حل مشکلات مقطعی و معارض در مسیر اجرای این پروژه ها، سرعت اجرایی را بیش از گذشته شاهد باشیم . مردم منطقه فاز به فاز شاهد افتتاح این پروژه ها خواهند بود به طوریکه تا دهه فجر فاز اول محور پارس آباد به سربند و در سوم خرداد سال آینده و هفته دولت فازهای بعدی این پروژه ها افتتاح شده و مردم منطقه از مزایای آن استفاده خواهند کرد .

    وی بیان کرد : این افتتاح های پشت سر هم قطعا به نفع توسعه منطقه پارس آباد و بیله سوار خواهد بود چرا که این مناطق نگین توسعه و قطب کشاورزی ، صادرات و تحولات زیربنایی اقتصادی در استان اردبیل محسوب می شود . تلاش تمام مدیران استان شبانه روزی بر این است تا روند توسعه ای استان شتاب بیشتری بگیرد و قطعا با افتتاح طرح های نیمه تمام که در حال اجراست، نوید روزها و آینده خوشی برای استان اردبیل می دهیم .




    نظرات کاربران