در حال بارگذاری ...
  • بدهی بیش از ۵۱۰ میلیارد تومانی شرکت های هواپیمایی به فرودگاه مهرآباد

    ضرورت دارد شرکت‌های هواپیمایی نسبت به پرداخت بدهی خود به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اقدام کنند ، زیرا وصول نشدن مبلغ ۵۱۰ میلیارد تومانی بدهی شرکت‌های هواپیمایی ، توان این فرودگاه و صنعت فرودگاهی پایتخت را برای ارائه خدمات باکیفیت و به سرانجام رساندن پروژه‌های مختلف کاهش می‌دهد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از بدهی بیش از ۵۱۰ میلیارد تومانی شرکت های هواپیمایی به این فرودگاه خبر داد و گفت : وصول مطالبات بر ارائه خدمات باکیفیت ، توسعه هوانوردی و اجرای پروژه‌های حساس فرودگاهی ، بسیار تاثیرگذار است .

    ابراهیم مرادی با اشاره به این که گسترش ویروس کرونا شرایط بسیار سختی را برای صنایع مختلف در جهان ایجاد کرده است ، افزود : بحران اقتصادی تحمیل‌شده به صنعت هوانوردی ناشی از گسترش کرونا ویروس ، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و صنعت فرودگاهی ایران نیز متحمل خسارات بسیار زیادی از این نظر شده است .

    وی افزود : از سوی دیگر ، با توجه به این‌که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان متولی صنعت فرودگاهی ، یک شرکت درآمد - هزینه ای است ، وصول نشدن مطالباتش در دوران بحران اقتصادی کنونی ، بسیار آزاردهنده خواهد بود آن‌هم در حالی که از یک طرف ، فرودگاه‌ها موظف به ارائه خدمات با کیفیت به مردم هستند و از طرف دیگر ، پروژه‌ها و طرح‌های لازم‌الاجرای متعددی در دست انجام دارند که همه آنها علاوه بر دانش فنی نیازمند تامین بودجه است .

    بدهی چهار شرکت بزرگ به مهرآباد بیش از ۳۸۵ میلیارد تومان

    مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اظهار داشت : در حال حاضر شرکت های هواپیمایی ۵۱۰ میلیارد تومان بدهی به فرودگاه مهرآباد دارند .

    مرادی درباره ارقام بدهی شرکت های هواپیمایی محتلف بیان کرد : اکنون چهار شرکت هواپیمایی بزرگ کشور در مجموع مبلغ بیش از ۳۸۵ میلیارد تومان در قبال خدماتی که از این فرودگاه دریافت کرده‌اند ، به مهرآباد بدهکار هستند . کمترین مبلغ بدهی مربوط به یکی از شرکت های هواپیمایی به میزان حدود ۱۰ میلیارد ریال است و بیشترین بدهی مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان است که به یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی تعلق دارد .

    وی با تأکید بر اینکه ضرورت دارد شرکت‌های هواپیمایی برای پرداخت بدهی‌های خویش به مهرآباد اقدام کنند ، اظهار کرد : ضرورت دارد شرکت‌های هواپیمایی نسبت به پرداخت بدهی خود به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اقدام کنند ، زیرا وصول نشدن مبلغ ۵۱۰ میلیارد تومانی بدهی شرکت‌های هواپیمایی ، توان این فرودگاه و صنعت فرودگاهی پایتخت را برای ارائه خدمات باکیفیت و به سرانجام رساندن پروژه‌های مختلف کاهش می‌دهد .




    مطالب مرتبط

    شرکت‌های هواپیمایی در چارچوب آیین‌نامه حقوق مسافر باید تمهیدات لازم را در صورت بروز تاخیر پروازها برنامه‌ریزی کنند و نمایندگانشان برای پاسخگویی در ترمینال‌ها حضور داشته باشند .

    |

    بدون‌شک خدمت به مسافران را وظیفه خود می‌دانیم اما رفتار برخی مسافران در مواقعی چون پیاده نشدن از هواپیما برای اعتراض به تاخیر پرواز یک جرم مسلم است که مانع خدمت‌رسانی به سایر مردم می‌شود . در همین راستا با تعامل با دستگاه‌های قضایی و رسانه‌ها می‌توان ضمن جرم انگاری و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، هشت پروژه در فرودگاه مهرآباد به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و ...

    |

    طرح توسعه فرودگاه مهرآباد و احداث ترمینال یکصد هزارمتربعی باید با جدیت پیگیری شود . برای طرح توسعه این فرودگاه با نهادهای نظامی به توافقاتی رسیده‌ایم و هرکجا لازم باشد ، زمین می‌دهیم و در این خصوص به سازمان ملی زمین و مسکن نیز دستور داده ایم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت : برگزاری همایش زمینه‌ای برای ارتقا همدلی و همگرایی بیشتر به منظور دستیابی به اهداف و ...

    |

    نظرات کاربران