در حال بارگذاری ...

کاهش ۲۱ درصدی تردد در راه‌های ارتباطی استان سیستان و بلوچستان طی سال جاری

بر اساس اعلام کارشناسان مدیریت راه‌های استان بیشترین تردد ثبت شده در سالجاری با یک میلیون و ۱۴ هزار و ۱۶۹ تردد مربوط به محور زابل – هیرمند گزارش شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از کاهش ۲۱ درصدی تردد در راه‌های ارتباطی این استان در سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد .

ایوب کرد اظهار داشت : ۳۲ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۸۳۰ تردد در این مدت در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان توسط ۸۰ دستگاه تردد شمار ثبت شد که نسبت به مدت مشابه با ۳۸ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۸۴۸ تردد کاهش ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد .

وی همچنان بر کاهش تردد و ماندن شهروندان در منازل تا مهار ویروس کرونا تاکید کرد و افزود : سرعت متوسط تردد در راه‌های سیستان و بلوچستان در مدت مذکور ۸۲ کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد : بر اساس اعلام کارشناسان مدیریت راه‌های استان بیشترین تردد ثبت شده در سالجاری با یک میلیون و ۱۴ هزار و ۱۶۹ تردد مربوط به محور زابل – هیرمند گزارش شده است .

وی خاطرنشان کرد : سامانه تلفنی ، اینترنتی و موبایلی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های ارتباطی ، شرایط آب و هوایی ، انسداد و رخدادهای جاده‌ای است .




مطالب مرتبط

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

|

ناوگان‌های عمومی برون شهری در شهرهای آستارا ، انزلی و آستانه به‌ترتیب بیشترین تعداد بازدید را داشته‌اند و خوشبختانه طی ایام نوروز ۱۴۰۳، ناوگان عمومی مسافربری در راه‌های برون‌شهری گیلان ، حادثه منجر به فوت و جرح نداشته‌است .

|

تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان نیز هستیم .

|

نظرات کاربران