در حال بارگذاری ...

جابجایی ۱۷ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی طی ۹ ماه سال جاری

تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا , تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری , تعداد ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و تعداد ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ناوگان حمل و نقل بار استان آذربایجان شرقی ۱۷ میلیون تن بار تا پایان آذر سال ۱۳۹۹ جابه‌جا کرد .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت : ثبت بیش از ۱۷ میلیون تن در جا به جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل در آذربایجان شرقی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصدافزایش داشته است .

کاظم  تیمورزاده گفت :‌ تعداد بارنامه صادره دراین مدت یک میلیون و ۱۷۷ هزار برگ بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش نشان می دهد .

وی اظهار داشت : در ۹ ماه اول امسال ناوگان حمل ونقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بامحدویت‌ها و ممنوعیت‌های سفر روبرو بوده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دو میلیون و ۱۱۵هزار مسافر را با بیش از ۳۱۷ هزار سفر جابه جا کرده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش داشته است .

لازم به ذکر است که در حال حاضر تعداد ناوگان باری سنگین دارای کارت هوشمند استان ۲۴۷۱۴ دستگاه ، تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۲۶۶۳ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶۹۳ دستگاه است .

همچنین تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا , تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری , تعداد ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و تعداد ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین از جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از این شهرستان در سال گذشته خبر ...

|

سالانه بیش از ۹۸ درصد جابه‌جایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می گیرد و این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است .

|

در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود .

|

تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها برابر با ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه بوده است .

|

این استان دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان و یک اتحادیه حمل بار و۱۳ انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده‌ای است .

|

نظرات کاربران