در حال بارگذاری ...

کاهش ۲۲ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان همدان

۷۴ دستگاه تردد شمار در سطح جاده‌های استان همدان وجود دارد که بیشترین تردد خودرویی در محور همدان-بهار به عنوان پرترددترین محور استان ثبت شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت : میزان تردد در جاده‌های استان از شش روز ابتدای دی ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد کاهش یافته است .

صفر صادقی راد افزود : در شش روز ابتدای دی ماه ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته حدود ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار مورد بوده است .

وی با اشاره به کاهش ۱۹ درصدی تردد در محور‌های ورودی و خروجی استان همدان در شش روز ابتدای دی ماه اظهار داشت : در این مدت ۲۰۱ هزار خودرو وارد استان و ۲۲۶ هزار خودرو نیز از استان خارج شده است.

صادقی راد با بیان اینکه استان همدان دارای پنج هزار و ۱۳۰ کیلومتر راه ارتباطی است ، یادآور شد : ۷۴ دستگاه تردد شمار در سطح جاده‌های استان همدان وجود دارد که بیشترین تردد خودرویی در محور همدان-بهار به عنوان پرترددترین محور استان ثبت شده است .




مطالب مرتبط

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سامانه‌های ترددشمار در حدود ۵۰ درصد کل ترددهای انجام شده بین استان مازندران و استان‌های مجاور مربوط به محورهای مواصلاتی با استان‌های البرز و تهران یعنی محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه بوده است .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

نظرات کاربران