در حال بارگذاری ...

تبادل نظر درباره توسعه هوانوردی عمومی در بازدید کمیته مشترک هوانوردی عمومی از مهرآباد

توسعه هوانوردی عمومی از جمله اهداف بزرگ صنعت فرودگاهی کشورمان محسوب می شود و تاکنون تلاش‎‌های گسترده‌ای برای فراهم کردن زیرساخت‌ها ، امکانات و شرایط تسهیل کننده به‌منظور توسعه آن در فرودگاه‎‌های کشورمان انجام شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کمیته مشترک توسعه هوانوردی عمومی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه مهرآباد به تبادل نظر درباره مسایل تخصصی برای بسط و گسترش هوانوردی عمومی پرداختند .

اعضای کمیته مشترک توسعه هوانوردی عمومی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه مهرآباد از آشیانه مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی و آشیانه در حال احداث هواپیمای وارسی پروازی و اپرون مربوط به هواپیماهایی با کمتر از ۱۹ صندلی دیدن کردند .

بازدید از فرایند تعمیر و نگهداری میان دوره‌ای موتور PT6 هواپیمای فلایت‌چک ، بخش بعدی برنامه حضور اعضای این کمیته در فرودگاه مهرآباد تهران بود .

گفتنی است ؛ فرایند تعمیر و نگهداری میان دوره‌ای موتور PT6 هواپیمای فلایت‌چک به تازگی توسط متخصصان مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به اتمام رسیده است .

اعضای کمیته مشترک توسعه هوانوردی عمومی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین با ابراهیم مرادی ، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد و رییس کمیته توسعه هوانوردی عمومی شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند و مسایل تخصصی برای بسط و گسترش هوانوردی عمومی را به بحث و بررسی گذاشتند .

توسعه هوانوردی عمومی از جمله اهداف بزرگ صنعت فرودگاهی کشورمان محسوب می شود و تاکنون تلاش‎‌های گسترده‌ای برای فراهم کردن زیرساخت‌ها ، امکانات و شرایط تسهیل کننده به‌منظور توسعه آن در فرودگاه‎‌های کشورمان انجام شده است .

از جمله اهداف توسعه هوانوردی عمومی می‌توان به ایجاد فرصت‌های شغلی و تقویت اقتصاد فرودگاهی با گسترش حمل و نقل هوایی و هوانوردی عمومی اشاره کرد .




مطالب مرتبط

برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، تبریز و ...

|

باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی ، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند ، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند ، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : امروز با تلاش متخصصان مادر شرکت فرودگاه‌ها ، ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره انتقال پروازها از مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد : ...

|

نظرات کاربران