در حال بارگذاری ...

اجرای ۲۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های آذربایجان‌شرقی طی ۹ ماهه نخست امسال

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه ، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه ، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی ، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت : در ۹ ماهه نخست امسال ۲۱۹ کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت شد .

رسول زاده با بیان اینکه ۱۴۹ کیلومتر از راه‌های شریانی و ۷۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان با استفاده از ۲۳۲ هزار و ۸۶۰ تن آسفالت روکش شده است گفت : این عملیات برای نگهداری ، ارتقای ایمنی تردد و بهسازی رویه راه‌های استان اجرا شده است . راه‌های شریانی آزادراه تبریز - زنجان ، تبریز - صوفیان - مرند - جلفا - اسکانلو ، تبریز - آذرشهر - بناب - ملکان ، تبریز - اهر - ورزقان - هریس ، بناب - مراغه - هشترود - قره چمن و تبریز - بستان آباد - میانه - سرچم - سراب در این عملیات روکش آسفالت شد .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در فصل کاری امسال در راه‌های استان ۶۱۵ کیلومتر درزگیری انجام شده است گفت : در این مدت عملیات تعمیرات اساسی ۱۴ پل ، تعریض یک دستگاه پل ، بازسازی و احداث دو دیوار حائل ، تکمیل یک تقاطع غیرهمسطح و تکمیل و احداث سه زیرگذر توسط اداره ابنیه فنی این اداره کل انجام شده است . در ۹ ماهه نخست امسال دو هزار و ۵۶۲ کیلومتر از راه‌های مختلف استان خط کشی ، ۲۳ مورد اصلاح تقاطع‌های T شکل و رفع نقاط حادثه خیز اجرا شده است .

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه ، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه ، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی ، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است .




مطالب مرتبط

نصب ۳/۵ کیلومتر نیوجرسی در محور اشترینان ، رفع ۸ نقطه‌ی حادثه‌خیز با حجم عملیاتی ۶۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری ، ۱۰ کیلومتر شانه سازی محورهای مواصلاتی و ۷۵ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال ، بخش دیگری از اقدامات شاخص طی ده ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان بروجرد است .

|

خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

|

سال گذشته نزدیک به ۳۰۰۰ کیلومتر ساخت راه روستایی انجام شد و امسال ۲۷۵۰ کیلومتر در برنامه پیش‌بینی شده که تا پایان آبان‌ماه سال جاری تا این مقطع ۲۷۹۰ کیلومتر عملکرد در حوزه ساخت راه‌های روستایی داشتیم و پیش بینی می‌شود تا پایان سال این عملکرد به بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر برسد و در ...

|

با تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر ، شاخص آسفالت راه‌های روستایی در است استان به ۹۸ درصد رسید که از متوسط کشوری ۱۵ درصد بالاتر است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اجرای عملیات روکش آسفالت راه‌های اصلی و شریانی به طول ۱۵۱ کیلومتر و ...

|

نظرات کاربران