در حال بارگذاری ...

ساماندهی ورودی تیرپارک های مستقر در پایانه مرزی تمرچین

یکی از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روان سازی ترانزیت در پایانه‌های مرزی است که این هدف جز با حذف بروکراسی اداری ، تسریع در صدور بارنامه ، ایجاد جاده‌های امن و مناسب و ساماندهی در عبور و مرور از پایانه‌های مرزی میسر نخواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از پایانه مرزی تمرچین بر ساماندهی ورودی مستقر در پایانه مرزی تمرچین و تسهیل تردد کامیون‌های ورودی و خروجی تاکید کرد .

جواد هدایتی ضمن بازدید از قسمت های مختلف پایانه مرزی تمرچین از جمله بخش‌های ورودی و خروجی و تیرپارک‌ها و شرکت‌های حمل و نقل آغری‌بار و محور طلایی بر تسهیل تردد و ورود و خروج کامیون‌ها تاکید کرد و اظهار داشت : لازم است با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای مصوبات نشست‌های مشترک مسئولان ذینفع و سرمایه‌گذاران شرکت‌های آغری بار و محور طلایی هرچه سریع تر نسبت به ساماندهی ورودی و خروجی مسیر تردد کامیون ها اقدام تا امکان رفت و آمد روان ناوگان باری از این مسیر ها فراهم شود .

هدایتی ادامه داد : یکی از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روان سازی ترانزیت در پایانه‌های مرزی است که این هدف جز با حذف بروکراسی اداری ، تسریع در صدور بارنامه ، ایجاد جاده‌های امن و مناسب و ساماندهی در عبور و مرور از پایانه‌های مرزی میسر نخواهد شد .

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در بازدید از بازارچه مرزی کیله سردشت ضمن گفتگو با رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا بر توسعه این بازارچه مرزی و فراهم نمودن امکانات اداری و امکانات خدماتی و رفاهی در آن تاکید و اظهار داشت : تسهیل در عبور و مرور و توسعه این بازارچه مرزی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و صادرات کشور و نیز اشتغال و معیشت خواهد داشت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در همایش اقتصاد دریامحور گفت : در ...

|

تردد ناوگان باری از این مرز نیز با توجه به افزایش خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی تمرچین و همچنین بهسازی مسیر دسترسی به این مرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است که این آمار نیز تردد ۶۶۲۷ خودرو را نشان می دهد .

|

مجموع تردد کامیون های ترانزیتی ، ورودی و خروجی از مرزهای کشور در مهرماه ، ۲ میلیون و ۴۱۲ هزارتن بوده است که نسبت به مهرماه سال گذشته ۳۰ درصد رشد دارد .

|

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه ، بهسازی ، روشنایی ، نصب نیوجرسی ، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی ، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است .

|

نظرات کاربران