در حال بارگذاری ...
  • نیاز به ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از پل شورآب - بی‌آب در استان قزوین

    احداث این پل نیازمند تامین اعتبار از محل بازسازی و مدیریت بحران (مواد ۱۰ و ۱۲) بوده که متاسفانه هنوز به استان ابلاغ نشده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت : برای تکمیل و بهره‌برداری از پل شورآب - بی‌آب واقع در جاده اصلی آبگرم - آوج به ۱۷ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیازمندیم .

    جواد حق‌لطفی اظهار داشت : پل شورآب - بی‌آب با عمر حدود ۸۰ ساله خود، براثر وقوع طغیان رودخانه و سیلاب سال‌های ۹۸ و ۹۹ دچار آب شستگی شده و پایه میانی آن نیز تخریب و نشست عرشه آن را به دنبال داشت . با توجه به نشست پل و امکان تخریب آن ، براساس مصوبات شورای شهرستان آوج و برای تردد خودروهای عبوری این جاده ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام به احداث کنارگذر با ۲ دهانه باکس‌گذاری کرد .

    این مسوول راهداری با بیان اینکه تاکنون و از محل اعتبارات ابنیه فنی این اداره کل ۱۳ میلیارد ریال برای عملیات اجرایی پل جدید هزینه شده ، تصریح کرد : احداث این پل نیازمند تامین اعتبار از محل بازسازی و مدیریت بحران (مواد ۱۰ و ۱۲) بوده که متاسفانه هنوز به استان ابلاغ نشده است .

    به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ، پل شورآب - بی‌آب برروی سه دهانه پل سنگی ، هر یک به طول ۱۰ متر بنا شده و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب قزوین و در راه اصلی قزوین - همدان واقع شده و در حال حاضر نیز با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی عملیات احداث روبرو است .    




    مطالب مرتبط

    ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

    |

    اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

    |

    عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

    |

    افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

    |

    مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

    |

    نظرات کاربران