در حال بارگذاری ...
  • انتشار عمومی گزارش نهایی سانحه هواپیمای اوکراین در آینده نزدیک

    جمع‌بندی و بررسی سانحه هوایی اوکراینی تمام شده و گزارش نهایی به دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار ذی‌نفعان قرار گرفته است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی از پایان رسیدگی به سانحه هواپیمای اوکراین خبر داد و اظهار کرد که به‌زودی متن این گزارش از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری قابل مطالعه برای عموم خواهد بود .

    محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در خصوص هواپیمای اوکراین اظهار کرد : رسیدگی به سانحه هواپیمایی اوکراین به دور از هر حاشیه و رفتار غیرحرفه‌ای انجام شد و به پایان رسید .

    وی گفت: در فرآیند بررسی سانحه طبق انکس ۱۳ , شرکت بهره‌بردار که اوکراینی‌ها بودند و شرکت سازنده بوئینگ آمریکا نقش داشتند .

    اسلامی تصریح کرد : جمع‌بندی و بررسی سانحه هوایی اوکراینی تمام شده و گزارش نهایی به دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار ذی‌نفعان قرار گرفته است .

    وزیر راه و شهرسازی گفت : به‌زودی متن این گزارش از طریق سامانه سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع‌رسانی خواهد شد و برای عموم مردم قابل‌مطالعه خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۸ پروژه در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به ...

    |

    امکانات و دانش در ایران برای تعمیر و نگهداری هواپیما و سیستم‌های فرودگاهی وجود دارد و در حال حاضر کشورهایی از آمریکای لاتین و آسیا هواپیماهای خود یا موتور آن را برای تعمیر به ایران می‌آورند و در کشورمان این کار انجام می‌شود .

    |

    مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

    |

    نظرات کاربران